Top zece statusuri cretine pe Facebook


1. Numai prefacute .. peste tot !! :))
2. Alcool si narcotice,treburi d’astea casniceeee !
3. Facebook s-a transformat în agentie matrimoniala.
4. Ce-mi doresti tu mie sa ti-se intanple si tie
5. Si totusi, imi rezerv dreptul de a ma comporta ca o scorpie daca sunt tratata prost!
6. Bai!! povestiti’va viata…nu mai inventati povesti despre mine!!x_x..x(….mai simtiti’va si voi…
7. Care-i asemănarea dintre un călcâi crăpat și un iPhone 5? Îl au toți țăranii. :))
8. Spune’mi ca’tsi place place place,spune’mi ca’tsi place place!!!:))))
9. ” Dragostea e ca vantul : nu o poti vedea , dar o poti simti…
10. bara bara baraaaaaaaa
bere bere bereeeeeeeee

Ordinea este pur intamplatoare.
Eu am fost criteriul dupa care s-au ales aceste “capodopere” contemporane
P.S nr 7 merita un 10
Ortografia este exact cea folosita de utilizator.

Lasă un răspuns

