N-ai cum sa intelegi



Stau…
Am 21 si ceva de ani lumina,vreau mai mult dar totusi stau.
E ura multa intre oameni de aceea unii frati isi uita fratii
Pe cer stelele stau in familii,aici pe pamanat romanii pierd la jocuri de noroc intregi familii
In suflet mi-e pustiu si n-am o cale,dar daca ma vand cei ce ma iubesc se simt ca la sevraj si senzatia e apasatoare
O sa-mi gasesc rostul doar cu sincera IUBIRE!
Am inteles ca demonii s-au cuibarit in mica Romanie,
Sper sa nu fiu singurul cu fobie la prostie!
Un felinar ingana ceva soapte pline de pozitivism,dar eu dupa atata greu si apasare raman acelasi caracter tare fara stare de trist.
Doamne ne-ai dat soarele sa ne incalzim – sa luam putere
Noapte vine si-i apasatoare la randul ei isi face scopul ne incarca ,cu durere!
Inchei acum ca simt ca renasc
Ma duc sa caut linistea,nu mai vreau suspans!

Lasă un răspuns

