Si ce culegem?



Trag dupa mine saci mari
Nu-mi spune Mos Craciun ca-n ei sunt doar probleme,suferinta si amaraciune,
Nu-mi spune ca o sa treaca nu ma cunosti prea bine,doar eu ma cunosc bine
Cu bune sau rele trec ani.

Sun om simplu…
Dispus sa evoluez sa ajung la randu-mi un model,
Ma crezi prost crescut…am o integritate morala demna de-un model,
Si cand vizitez orasul vad cum “golanul” a rup gardu`.

Nascut in secolul trecut am vazut cum toate sunt acum la timpul trecut,
Fac parte din generatia cu schimbarea,
PCR-ul a apus nu mai accepta indoctrinarea.
Lumina lunii cade lin in luciul lacului inticsit de suferinta si venin…din liniste se-aude un urlet de temut!

Lasă un răspuns

