D.R.E.A.M


d
Nu-mi pare rau de nimic,doar ca am fost prea mic si uneori n-am inteles mai nimic
Sunt soldat in haine civile,
Imi apar Patria de toti si de raul care vine,
Sunt mereu cu bateria full incarcata de la soare,
Luna-mi da putere si speranta sa razbat prin infern si nimic nu ma mai doare.
Oare,orice om are putere sa ierte?
Uneori cred ca nici plecaciunea la picioarele mele n-o sa te mai ierte,
Pietre,duritate comprimata
Eu,putere si iubire dezvoltata.
Hainele iti mascheaza trupul,vorbele iti arata gandul,
Furtul din buzunare e ca si cum ai dansa in mare la -25 fratioare
Nu-ti da satisfactie,e doar amagire poate lipsa de ambitie,
Lumini si sirene se aud in noapte,
Nu vezi nicio cale de iesire si te dai la spate.
Poate,poate azi nu te nimeresti
Si maine iesi iar pe cai mari gata de fapte,pregatit sa arunci cutite-n spate

De ce mai multe ori sunt cel mai ateu,
Rareori imi intorc fata spre credinta si vreau,
Sa purced prin cel mai mare foc,
La sfarsit aratandu-se un gram de noroc!
Slabe sanse sa-mi vezi zambetul pe fata in fiecare dimineata
Sunt alt om cand din telefon aud o voce ce-mi zice:”Te iubesc dulceata”!
N-am nimic,doar sufletul ce mi-e plin de speranta
Iubesc cand vad cum apun imperii si decad in ceata,
Orice fata stearsa e adusa la viata.
De-un inger ce-o mangaie in fiecare dimineata,
Nu crede ca moartea este sfarsitul,
Cand este doar inceputul,asa intaresti abisul.
Prin puterea cuvantului putem misca mase,
Ma hranesc cu natura,nu-s o javra sa-mi arunci oase,
orice diavol isi are ingerul ce-i sustine spatele!

Spage clepsidra,lasa timpul sa-si urmeze cursul,
Ai ambitie?urmeaza-ti visul.
Doar asa vei reusi nu face pactul si nu accepta compromisul
Omul mic prin putere si ambitie darama colosul!!!

4 comentarii la “D.R.E.A.M

  1. Pingback: Էվրիկա. նորույթ` հայկական բլոգոսֆերայում / Evrika! Innovation in Armenian Blogosphere | Առլեն Շահվերդյան. հեղինակային բլոգ-կայք

Lasă un răspuns

