Balanta


balanta-barbat

Soarele-mi incalzeste sufletul,
Luna-mi contureaza cugetul,
Printre fiare cu instincte primare
Stau drept,uneori invizibil,dar nu accept loviturile materne
Stati pusi in rand pentru spalare pe creier
Cand cel mai frumos e o poiana in care se aude un cantec de greier,
Cutreier,exporez,bag la cap si meditez
Trezeste-ma din liniste si-ti scot dintii ca un dentist
O pasare falnica ne defineste stema
2013,vedem valoare doar in bani si-ntr-o printesa!
Cel mai puternic sentiment ce-l detin e ura
Doar asa m-am facut inteles si a fost singurul mod prin care le-am inchis gura!
Liniste si pace pe campuri pline de cadavre,
Sange si inalta tradare in sanul oastei.
Familii destramate doar prin simplul fapt ca nu se cunoaste,
Adevarata fata a unui crestin cand pupa moaste.

Nu-i nimic rau in ziua de azi
Decat sa vezi paduri cum cad,brazi cum ard!
Nu vezi lumina de la final cand te afunzi si cazi,
Sufletul e ca frunzele care-n vant se rup si cad
Incredere falsa-i in puternic drog
N-am simpatie pentru specimene ce folosesc doar molog.
In 24 de ani de libertate,
Eroii sunt marginalizati si pier pe capete
Cand prietenul iti intinde mana,fii cu ochi-n patru si pazesteti spatele,
Sper sa reusesc sa-mi duc greselile si necazul in spate.
Diavolul sapa la fiecare pas cate o groapa,frate,
Fii mai bun,schimba-te pe tine apoi pe altii,
Iubesteti mama,patria,surorile si fratii
Ucid cu sange rece un trandafir in palmele-mi crapate,
Gandesc cum de unii sunt atat de rai frate?
Oare o sa-i mai iert?atat timp cat pe la urechi imi suiera soapte?!

Orice om poate gandi si contructiv,
Singura iertare la pacate e sa fii milostiv,
Nu gasesti din prima calea,fii progresiv,
Orice caine dresat intre javre devine agresiv!

2 comentarii la “Balanta

Lasă un răspuns

