Aroma


Une-Arome
Au trecut 22 si n-am realizat nimic
Intr-o lume mare sunt un gandac mic
La scoala am inteles ,ca
Fara “atentie” n-ai rezultat asa ca fura,ba!
Poate am fost de vina ca m-am inchis si am clacat,
Sau asta sunt,
Inventatorul rotii imi spune ca ea se-nvarte si o sa am tot ce am vrut,
Punct!
Imun la durerea sufleteasca,
Ca un stup plin de albine imi apar si sarut nevasta.
De la etajul patru am vedere de ansamblu,
Peste toate gunoaiele si vad cum se propaga dezastru`
Ticaitul secundarului m-anunta,
Ca vine ziua in care toti o sa-mi zambeasca din sulita!
Echilibrat din toate punctele de vedere,
Putine pe lume imi fac placer,imi aduc zambete!

Resemnat cad in bratele fetei,
Ma spal pe fata cu roua diminetii,
Aroma de cafea imi aminteste rolul vietii,
Stupoare,m-am trezit in miezul noptii!

Plin de inspiratie in miez de noapte,
Cap la cap cu demonii care-si pun la punct planurile,
Greseala!
M-am saturat sa strang in palme flori uscate,
Plec departe,in miez de noapte,pe creste de munte levitez,
La sfarsit ce-am castigat?Da-mi un minut sa meditez!
Prea multi cretini au drept de vot,
Cu simplul meu vot n-o sa le schimb functiile deloc,
N-are rost sa luam in seama spalatii pe creier
Cand ei se sterg la nara,in toamna tarzie eu cant ca un greier!
Corporatiile-si intind tentaculele la mine-n casa,
Esti prea prost sa vezi sau chiar nu-ti pasa?
Copii nostril au un viitor,
Nu ce le dati voi din televizor!

Resemnat cad in bratele fetei,
Ma spal pe fata cu roua diminetii,
Aroma de cafea imi aminteste rolul vietii,
Stupoare,m-am trezit in miezul noptii!

Lasă un răspuns

