Printre vise!


hai-hui-printre-vise-si-sperante

Viata curata e tot ce am
N-am un ban si vad cum mai trece un an
Clan,golan,vagabond,
Sunt model de urmat.
Viata se duce,
N-aleg ceva ce sa ma culce
Cronicar mare “Neculce”!
Orice vis intre granite se duce
Fara rap as fi murit de multe ori,
Te cred pe cuvant ca-s nimic,am capul in nori
Vreau sa pot sa scriu si ziua
Prin urlete si claxoane,cum imi bate-n teava vecina!
Sa rad ,sa sper,sa iubesc,
Promite-mi c-o sa fii langa mine,si o sa scriu despre tine,
E tot ce-mi doresc!
Pentru toti cei cu suflet mare,un sincer “MULTUMESC”!

Prea multe de spus,
Putini inteleg sensul,
Marginalizat,asta mi-e rolul,
Nu dau in spate,cu ochii in lacrimi mi-alin dorul
Vapoarele pe Dunare urla,oamenii tac si-ndura!
Unde se indreapta lumea asta fara unitate de masura?!

Ce valoare are banul?
Cand esti in spatele zidului!
Arunca otrava,cauta forta.
Vreau sa fac rap,imi trece des prin cap
Deseori clachez,ma enervez,
Singur sau cu ea ma calmez,
Vad altfel,sunt propriul meu model!
Ma-nchid in gradina cu trandafiri
Doar pe suflet mai am spini,
Dorul de MARIUS cel din copilarie ma apasa,
Acum traiesc in Savana,leii m-ataca!
Din somn tresat subit
Ma gasesc cu picioarele-n aer,putesc mirific!
Adevarul e ala ce-l intelegi,te accept ca,critic.
Asta e drumul pe care l-am ales
Toamna se numara versul,gasesc sensul!

Prea multe de spus,
Putini inteleg sensul,
Marginalizat,asta mi-e rolul,
Nu dau in spate,cu ochii in lacrimi mi-alin dorul
Vapoarele pe Dunare urla,oamenii tac si-ndura!
Unde se indreapta lumea asta fara unitate de masura?!

Lasă un răspuns

