Poetic vorbind


Prea multe stele cenusii,
In viata mea prea multe zile fara soarele diminetii
Nu sunt eu cand ma gandesc…,
Ca maine adio vis frumos,acum ma grabesc,
Sens unic doar pe strazi,
In viata toti vin de peste tot lovindu-te in cap cu caramizi
Viteza e definitia moderna a vietii
Caut calmul,sensul si farmecul blandetii,
Anii tineretii,visele copilariei,ulita-i pustie!
Ranit zilnic de animale cu standard familial.
Raspund dur,afirmatiile curg,rezervorul ii full!
Blandete in ochii mamei,
Sper sa nu dezamagesc,sa nu las gol in inima doamnei!
Mai mult trist,mereu sictirit
Ofera-mi iubire,simplitate,
Si o sa fii la mine pe foaie la modul poetic!

Vreau sa respir,sa pot sa ma exprim,
N-am crescut indoctrinate si nici cretin.
Sunt cuptor,coc propria-mi soarta,
Nu ma intelegi,las-o moarta!

Sprijinul il gasesti doar cand ti-e bine,
Unde-s toti la greu?!rup de pe tine haine,
Nu lasa demonii sa-ti viziteze sufletul
Zic de demoni pamanteni,pune-te in echilibru cu iubire
Draga mea tara gaseste-ti singura libertatea
Noi,ipocritii, am uitat demult demnitatea,
Frate cum se poate,
Sa fim hraniti cu toate nespalate-le-n tabloide,
Unde-s lectiile pline de amar,
Ce definesc acest popor hamal,
Cand mi-e greu privesc pe cer
Visul si rolul meu atunci prind contur si sper…!
Tot ce-i scris de mine ma defineste,
Oricand citesti gandurile,tragi o fuga prin viata mea, blah,blah!
Dimineta vreau imbratisari calde,te iubesc fata mea!
Fa ce vrei,dar vezi ca viata ta e singura valoare,mai las-o-n durerea mea!

Vreau sa respir,sa pot sa ma exprim,
N-am crescut indoctrinate si nici cretin.
Sunt cuptor,coc propria-mi soarta,
Nu ma intelegi,las-o moarta!

Tu n-o sa mori niciodata,
Esti dovada vie ca binele,
In s-a imtrupat intr-o fata te mangaie raza soarelui
Dai frau liber viitorului!
Oare,unde se duc toate animalele cu doua picioare?
De pe stanca mea observ cum lumea pierde din culoare.
Pace!cel mai rostit cuvant,fara sens
La cetate,trag in miez de noapte clopote,
Noi acceptam tot asa cum vine,asa e bine!
Venin,ura,boli,vitor sumbru de-asa natura
Fura-ma si te plesnesc peste gura!
Aer curat,curcubeu viu colorant,
Unde mi-e fratele?
Adu niste vorbe,incalzesc cu ele inimi inghetate!

Vreau sa respir,sa pot sa ma exprim,
N-am crescut indoctrinate si nici cretin.
Sunt cuptor,coc propria-mi soarta,
Nu ma intelegi,las-o moarta!

2 comentarii la “Poetic vorbind

  1. Asta este prima poezie pe care o vad cu un refren. (si nu e acelasi tip de refren regasit in operele lui Bacovia)
    Exista prezente o gramada de greseli gramaticale si nici masura cu rima nu prea se inteleg.

    In rest… e placut.

    • Ai dreptate,sunt greseli gramaticale care poate eu le-am facut dar sunt si unele datorita microsoft office care este piratat si unele cuvinte le modifica dupa cum vrea!
      multumesc si de critica constructiva dar si de sincera apreciere.

Lasă un răspuns

