Impas


Credeti ca ar trebui sa sterg acest blog?Doresc o parere sincera.

Multumesc,

11 comentarii la “Impas

  1. Eu zic sa nu-l stergi si sa mai postezi. Ti-l citesc de dragu de-a citi si-l gasesc interesant uneori. Mai fa-i cate-o reclama pe facebook si o sa-ti mai gasesti cititori … pe mine de pe facebook ma ai. Prost nu esti, stii ce scrii.
    Ai cerut parere sincera, parere sincera ti-am dat. M-am tirat afara, salutare !

    • Amice mi-ai adus zambetul pe buze si chiar am ras.Nu-l sterg pentru ca n-am vizualizari,doar faptul ca m-am „sictirit” si saturat de manipulare in care traim.
      O seara minunata si sa auzim de bine!

  2. Suntem mai nou-vizitatori, nu avem deci o părere „atotcuprinzătoare” dar, cât şi cum am citit, ne place. Nu murim fără tine dar un cât de mic „plus”, pe ici pe colo am găsit. Şi nouă ne plac plusurile. Deci, NU !

Lasă un răspuns

