Lumi paralele


Transee intunecate si umede,
Inimi reci si palide
Bine-mi e cand la cap de tunel
Zaresc chipul ei superb
Inchisoarea sufletului o parasesc,
Simt ca pot sa zambesc.
Crescut de mic cu ciocolata
Acum orice rau m-ataca dintr-o data
Ezit elegant orice lama mortala,
Orice fapta inceputa nu va fi niciodata ieratata.
Prea multa suferinta in tacere,
Unde mi-s banii,casa,padurile si apele,
Suntem curvele FMI-ului
Cumperi casa,ti-o plateste fiul,
Construiesc aceasta morala pe foaie,
Ca un terrorist la final o sa ramana doar praf si paie…

In secolul vitezii si a manipularii,
Ma las dus de nas doar de arome si farmecul bucatariei
Multumesc ei in primul rand,apoi mie
Ca m-a cladit diferit,nu servesc mizerii
Parfum de crin imperial pe haine in mijlocul verii,
Dupa ce mi-am ajutat aproapele unde mi-s verii?
Viata,cel mai frumos lucru
Rate,chitante,facturi,iti intuneca scopul
Diavolul pandeste-n noapte,
Nu te duce la “banca” si da cu tamaie ca-l hranesti ,frate!!!
N-am continuitate-n vers si nici nu-mi pasa,
E viata mea si asta e tot ce conteaza,
Prea multe javre peste noapte sunt vedete
Nu exista tabloide si divertisment
Incarca-te cu putere,ambitie si devotement
O sa fi luat drept dement,doar asa ii omoram lent.

Nascut atunci cand zapada era alba,
Acum e neagra,ziua cenusie,soarta ti-e furata,
Cat de greu e sa-ti urmezi visul
Corporatiile si prostii acapareaza interesul,
Mersul legant cu pantalon mulat
Esti un matador bulagiu` si retardat
Deja m-am enervat,da-mi foaie,pasta si-un calmant
2012 saracie,7 mld € profit Mitropolia Moldovei,
Cand o sa stam la masa cu fratii Domnului?
Si o sa trimitem toti ungurii in Cotul Donului,
Sa le curga sangele prin iarba
Sa nu-i aud,sa nu-i vad,sa nu-i mai scuip in fata
Sa traim in armonie in Tara Romaneasca!
Spre final iar ma gandesc la copilarie,
Gandu-mi zboara,iar imi doresc o jucarie,
Razboiul se apropie,lumea se face ca nu stie!

Lasă un răspuns

