Ganduri negre


Linistit pe canapeaua ce-o vad zilnic,
Cafeaua nu-ti trezeste mintea dimineata
Cum din curva nu faci nevasta cu spirit pustnic.
Ingerul meu ascute barda,taie viata,
Sensuri multe,cai dese
Oamenii vad doar in fata,iubesc mesele pline,
Africa moare,unde-i UNICEF?
Cand orice ghertoi la carma tarii se crede sef,
AK 47 e singura cale de razbunare
Asa poate o sa zicem:”Pe vremea mea nepoate…”!
Si poate cei 1% care vedem cipul si-nchisoarea
Sa strangem alti 99% sa privim rasaritul de langa mare,
Cel mai grav e sa dai mancare din mana
Peste ani animalul face karate iti rupe mana,
Feriti-va cand am sa uit de morala
Pe pat de moarte iti doresti sa fi dus o viata normala.

Armele tale sunt arme mortale,
Armele mele sunt arme morale,
Ingerul meu s-a incruntat
Vezi ce zici ca-i ca mine un nebun,
Iti face vant instant,ramai amintire si fum!

Orinde te duci tre` sa dai atentie,
Nu un simplu „Buna ziua” si fire de noblete
Banii,puternic drog,modifica familii si fete
Nu intelegi nimic din ce-i mai sus,
Cand o sa plec toti vor spune:”A fost baiat bun,pacat ca s-a dus”!
Orice apus e inceputul unui rasarit
Sufletul mereu mi-e ratacit
Pe campii verzi,terenuri de fotbal pline da baieti
Amintiri din episodul trecut,
Acum scriu CV-ul degeaba si raman mut
Am inteles sa nu ma plang ca-i hranesc
Asa ca fugi,nu te suport si te plesnesc,
Asta-i vers din underground,
Plin de super sound
Lasa suntetul de tastatura,
Da o tura p-afara,ia o gura de aer nu fi fraier!

Armele tale sunt arme mortale,
Armele mele sunt arme morale,
Ingerul meu s-a incruntat
Vezi ce zici ca-i ca mine un nebun,
Iti face vant instant,ramai amintire si fum!

Ce rost mai are capul plecat
Cand eu sunt geana pe buzunare,te-au tradat!
Ieftin te-ai vandut pentru suprematie
Ca la menstruatie,
Curge ca-i rau,viitorul e negru
Ingeri facuti praf,tasi linie
Vin de vita nobila,se trage din campuri cu iarba vie,
Bombe cu C4,arunca-le-n cap
Distrugem orice imperiu,eliberam orice sclav,
Ca si Heinrich Himmler tradeaza mai spre sfarsit
Lasa impresia ca-mi vrei binele si ca ai spirit inovativ,
Nu ma seaca mai tare in viata
Decat prostia,nepasarea,bautura si indiferenta,
Nu intelegi nici tu nici tanti Tanta,asta-i viata
Strange din pumn si rupele clanta
Dimineata hraneste-ti animalele,fa o plimbare cu speranta!

Armele tale sunt arme mortale,
Armele mele sunt arme morale,
Ingerul meu s-a incruntat
Vezi ce zici ca-i ca mine un nebun,
Iti face vant instant,ramai amintire si fum!

Lasă un răspuns

