Fara sens dar foarte des


Printre zambete si lacrimi
Doresc lor soare si verdeata
Pe strazile pustii si grii multe lumini,
Orice fata are si a doua fata
Asa ca,imi dau des cate un refresh,
De-s trist sau fericit,in fata oamenilor sunt fresh
Ei nu ma ajuta,nici nu ma saluta,
Te-nalta,vor sa te rupa.
Pamantul se surpa,tiranii exulta,
Din Casa Alba,negrul te saluta,
Coreenii vor sa ne f**a,
Ne prostesc,inchidem ochii,ne lovesc,
Dispar suflete,apar spirite,
Pline de venin,unde-i ceva sublim?
Vagabontii isi iau filme de duzina
Seful e pisicuta cu tine e felina!!!

In palme imi cresc intregi paduri,
Apar cu sufletul,resping cretinii,
Fara cuie din magazine ca ruginesc copii
oamenii de treaba sunt acum simpli caini,
Faci doar rau,mai spala-te pe maini!

Multumesc lor,putinilor ce ma accepta,
Multumesc celor ce dupa ce le gresesc nu regreta,
Va iubesc,dorinta e sa reusesc
In imperiul corporatiilor si conspiratiilor,
Iarna nu visez sa vad din avion luminile oraselor.
Cum sa te misti RAPID cand?
Fanii Stelei mor cu maneaua-n gat si sufletul flamand!
Tot ce scriu,scriu din suflet,
Nu vreau sa misc pe nimeni,vreau sa aud un urlet!
Al meu sa fie,de bucurie,
Ca am reusit nu mai sunt o stafie,
Rog cunostintele cretine,falsii si printesele cretine,
Sa-mi spele vasele,sa inchida gurile!!!
Pasarile cerului,libertate.
Striga gura pacatosului cerand iertare,
Am suflet mare,mintea-i pe masura nu exista scapare.

In palme imi cresc intregi paduri,
Apar cu sufletul,resping cretinii,
Fara cuie din magazine ca ruginesc copii
oamenii de treaba sunt acum simpli caini,
Faci doar rau,mai spala-te pe maini!

Un frate imi zice „fulgerica”!
Sunt punctual si la timp in orice zona critica,
Nu-i vorba aici de frica,
Zic tot din interior,imun la orice critica
Fizica,candva olimpic
Prin munca,pasta pot fi si emblematic,
In diminetile frumoase vad de la-naltime
Cum orice puritate,vietate e supusa la cruzime,
Suntem repede etichetati,ca suntem intr-un fel si facem,
Lucruri „nasoale” nu sunt la moda
Nu pun Salamul in player nici vorba!
N-ai doua cuvinte frumoase pentru o fata
Ii faci gard si-i dai si roata
Cand stai cu floare-n gura,permite-mi sa ma pis pe poarta
Ne auzim data viitoare,pana atunci mai fa o poarta!

In palme imi cresc intregi paduri,
Apar cu sufletul,resping cretinii,
Fara cuie din magazine ca ruginesc copii
oamenii de treaba sunt acum simpli caini,
Faci doar rau,mai spala-te pe maini!

Lasă un răspuns

