Etape,negura si sens


Sunt singurul ce-mi prezic viitorul,
Niciodata acaparat ca si Cupidon cu amorul,
N-am masina,case si basini
Eleganta se masoara prin blugii ce cad fini
Nimeni si nimic nu ma doboara
Imi tin departe sufletul de tot ce ma-nconjoara
Ca astia mi-l mananca si-mi ramane urletul,
Peste tricou` imi asez mereu tricolorul
Niciodata n-o sa-l vezi ca-l prafuieste santierul
Sentiment bine venit,poate neinteles
Soare pe cer pana cand o sa fiu in mormant,
Si atunci in amintirea mea o sa-mi doresc un vant
Sa las sa inteleaga si ei ca n-am fost,
Un las,am avut un cost,
Si asa mic in lumea asta din copaci,
Cutrier strazi la pas…fara contrast

Fara mine n-as fi putut
Sa renasc,sa fiu ce am vrut,
Ca poate n-are sens,
Dar ce bine sa o-nteleg,sa fie pace ca are sens!

Ca mersul pe jos nu face nimic frumos,
Doar poate te face sa cunosti locuri sa nu fi pe dos!
Cand sunt jos astept fratele ce l-am iubit,
Sa ma ridice sa-mi zica ,ca-s smerit,
Si ca asa a trebuit…
Tara mea sa fie vanduta la pagani
Ca poate odata o sa ne gandim si la tineri,batrani,
Ca poate vremea mea a apus,
Dar ce frumos sa scriu istorie din mers
Si cu toate astea sa mai leg un sens,
Sincer unde mi-s anii,unde mi-s banii?!
Ca fara primii nu eram scriitorul cruzimii
Iar fara ultimii mor incet sugrumat de asprime,
Pahare goale-n noptile senine,
Tigari aromate stinse-n roua diminetii
Vreau liniste sa cuget sa evoluez ierarhic!

Fara mine n-as fi putut
Sa renasc,sa fiu ce am vrut,
Ca poate n-are sens,
Dar ce bine sa o-nteleg,sa fie pace ca are sens!

Fara vise ca toate le-a luat furtuna,
Iubirea mea nebuna n-a vrut-o niciuna
Ca-s artagos o stiu,asta mi-e firea,
Fii om bun si-o sa impartim in doua painea,
N-a reusit sa ma scoata nimeni in evidenta,
Am opinie,eram  taxat si pentru o absenta
De nu-mi atarna pe spate trena de maiestate,
O sa cred ca toate-s trecatoare si nu lasa urme,
Cum dimineata prin fereastra vezi ghetouri
Asa din nimic seful tau  vrea doar favoruri
Plin de mahnire ,uneori cretin nu ma abtin,
Ce frumos din cand sa-mi iau colacul si sa ma arunc intru-un pahar de vin,
Ca poate imi fac cerul senin
Sa numar stelele si sa devin,
Ce-am fost candva,acum pe cer nu-i senin
Ca fratii din Iraq,omorati fara vina de un cretin!

Fara mine n-as fi putut
Sa renasc,sa fiu ce am vrut,
Ca poate n-are sens,
Dar ce bine sa o-nteleg,sa fie pace ca are sens!

Lasă un răspuns

