Feminitate


Ca au trecut ani de cand,
Ne-am cunoscut vrand nevrand
Printre lacrimile amare,
A iesit si soarele mangaindu-ne cu iubire
Ca pentru tine isi dau coate multi,
Dar sunt singurul ce ar putea sa mute munti,
sa te astepte pe un drum neted cu flori
Sa-ti simt in buzele moi mici fiori,
Ca inima n-are nevoie de chimicale,
Sentimentele-s singurele arme mortale
In tine am gasit linistea sufleteasca
Ca la primul sarut fata sa ti se inroseasca
Ca eram copii,
Acum tinem in palme flori de mai,
Esti si sunt tot ce ai,
Ca o briza au trecut patru ani!

1,65 inaltime,suflet cat Himalaya,
Puternica si deschisa ca-n sezon Mamaia,
Fiinta pura,icoana sufletului
Ma rog in mine sa urmam acelasi sens al drumului!

Plimabri lungi,kilometri intregi parcursi,
Tinandu-ne de brat,sucuri reci,
Telefoane si mesaje de-ngrijorare
Nu i-am lasat sa ne manance sufletele curate,
E bine…
Simplu si direct tot ce-mi doresc,
E ca peste secole sa-ti soptesc,
Acelasi sincer „Te iubesc”!
In ziele mari,cadouri mari,
Reciprocitate,sinceritate,incredere,vise mari,
AStea ne leaga,nedescoperit ce ne dezleaga,
Toti si-ar dori macar odata o fata,
Ca tine plina de iubire,zambete pe fata,mintea creata,
Ca si fara bani ne-am tinut aproape,
Esti linistea dintr-un santier agitat,
Inca odata „Te iubesc”,n-am uitat…!

1,65 inaltime,suflet cat Himalaya,
Puternica si deschisa ca-n sezon Mamaia,
Fiinta pura,icoana sufletului
Ma rog in mine sa urmam acelasi sens al drumului!

Lasă un răspuns

