Fiu din natura


E primavara si a inceput sa ploua,
Cu pasi mici ies in gradina
Printre pietre,pet-uri si gunoaie sap o groapa,
E pentru viata,e pentru pomul din ograda.
Incet il iau in palmele-mi umezi si plantez
Peste ani la umbra lui sa-ngenunchiez,
Trec luni si vara a venit
Pe micul meu copil flori mii au rasarit,
Ca parca vrea sa-mi multumeasca
Ca i-am dat o mica sansa la viata
Vorbesc limba naturii,si,
Uite asa ne-ntelegem amandoi si suntem vii!
Printre furtuni,raze mortale din soare
Vine si toamna,sezonul rece e aproape,
Inca odata mai dialogam,
Trecem prin fata un an si amandoi visam!

Aceasta e povestea mea,a ta,a lor,
Fa bine sa gasesti ce e mai bine
Ce-o fi o fi, acum totul e bine,
Moartea nu te lasa sa vezi ziua de maine!

Luni reci l-au secat de puteri,
Trei luni simte dor de veri
Sa-mi arate cu adevarat afectiunea,
Anul acesta se mareste bogatia,
La fel in fiecare dimineata schimbam trei fraze
Orice dimineata e perfecta sub ale lui frunze,
Ca eu ii sunt totul,el imi e suportul
Ne ridicam amandoi ani la rand
Trecand parca secunde,numaram frunze canzand,
Vrand parca iarasi sa visam
A mai trecut un an,e timpul sa migram.
Spre maturitate cu pasi mici spre moarte,
Ca viata nu e infinita
Trebuie sa cresti,sa realizezi,s-o vezi morbida,
Ii explic tot ce are nevoie sa stie,
Acum e baiat mare,plin de putere si mandrie,

Aceasta e povestea mea,a ta,a lor,
Fa bine sa gasesti ce e mai bine
Ce-o fi o fi, acum totul e bine,
Moartea nu te lasa sa vezi ziua de maine!

Au trecut ani de la ziua primavetii in ploaie,
Pe langa dragoste au fost si certuri in raze de soare,
Momente critice,vise comune spulberate,
Baiatul meu acum a plecat si e departe
Nu mai sunt dimineti cu saluturi si adieri de vant
Cerul e trist,vantul in obraz ma atinge bland,
Amintirea mainilor murdare cand l-am plantat
E tot ce mi-a ramas in minte,ce vis murdar,
Si peste mine au trecut anii,diminetile-s amare,
Prin geamul de la odaie imi vad baiatul pe carare
Sa-mi sara-n brate ar fi prea mult,
Asa ca n-am nimic de pierdut,
Iau in mana dreapta securea ce-o ascunsesem,
Ne privim,ne amagim…
Il lovesc si cade cu frunzele-i tremurand,
Ma sting si eu ,el e tot ce am avut!

Aceasta e povestea mea,a ta,a lor,
Fa bine sa gasesti ce e mai bine
Ce-o fi o fi, acum totul e bine,
Moartea nu te lasa sa vezi ziua de maine!

2 comentarii la “Fiu din natura

  1. Un frumos poem inchinat VIETII !
    Sincere felicitari !
    Iar
    ” Ce-o fi o fi, acum e totul bine,
    Moartea nu te lasa sa vezi ziua de maine ! ”
    spune chiar mai mult decat ar parea la prima vedere !
    O seara frumoasa !
    Aliosa.

Lasă un răspuns

