Soldat – M.C


Aparitia mi-am facut-o la doi ani dupa libertate,
Fac parte din generatia noua plina de sperante
Au trecut 22 de la primul vers,
Depresii,caderi,blocuri,altu-i mersu`.
Suparat,mulutumesc din rau imi iau ideea
Palid,n-are rost sa ma agit,nu asta e calea,
Securi negre ascutite,sulite infipte,
Sentimente moarte,vad lumina continentelor furate
Scriu cu,capu`-n palma,am nevoie de-o arma,
Sa reusesc,sa o privesc,sa-mi demonstrez ca…
Siguranta nu vine din chestii mici,
Fratii sunt dusi am parte de cretini!
Sclavilor va vad viitorul gri
E vorba de lagarul modern unde tipi cat vrei
Codul din ceafa te face mut,
Aici Marius Craciun,soldat de temut!

Sunete de gloante cazute,
Iarba plecata in fata bocancilor
Familii destramate,
Copii sclavi,mortii lor!
E poezia mea,plina de sinceritate si idei curate!

Secolul sexului,drogului si stresului,
Pe cei descuiati ii vor dependenti somnului,
Sensul vietii intr-o doza de bere.
Banci calde,banci reci,preoti camuflati in bine,
N-am nicio putere!
Doar ucid fara remuscare,
Hai!Te rog in genunchi tarfa,
Iti vand drogul facut sa te corupa
Vezi stelute-n miez de zi,spune-mi ce zi e!
Condamnat in 2013 la moarte,plansete si soapte,
Sarbatoare,BMW,stres,domnisoara!
La munca acum sange pur in dimineti pline de roua,
Pa,pa vis de-o viata,bun venit haos de dimineata!
Pace oamenilor ce-mi sunt modele,
Ei nu stiu dar eu ii iubesc,ma gandesc…
Ca si asa le sunt de folos,ce nuanta,ce frumos!

Sunete de gloante cazute,
Iarba plecata in fata bocancilor
Familii destramate,
Copii sclavi,mortii lor!
E poezia mea,plina de sinceritate si idei curate!

In lumina se pierd forme feminine,
Statul,nu ala de stat degeaba,
Iti fura de vrei sau nu vrei.
Iti dau sfaturi de cacat ca o baba
Tot cei prost umbla din gura-n gura.
Imi permit sa-i evit,
Ca daca le intru in joc sigur vomit,
Bagati in turma,vopsiti pe balana-n gluma,
Prea ingrozit sa mai privesc un rasarit
Ador seara cand pixul deseneaza curat spirit!
Ador viata cu lupta,moartea cu lupa,
Am luat-o razna,plecat in spatiu cu fata,
Toate astea sa ma hraneasca,incet din fauna asta
Nimic n-are sens,desenez din mers,
Tot Marius Craciun,stiu paradisul pe de rost!

Sunete de gloante cazute,
Iarba plecata in fata bocancilor
Familii destramate,
Copii sclavi,mortii lor!
E poezia mea,plina de sinceritate si idei curate!

P.S „M.C” o prescurtare de la Marius Craciun,a nu se confunda cu „MC”-Maestru de Ceremonii!

2 comentarii la “Soldat – M.C

  1. E poezia ta plina de sinceritate, idei curate dar si de mare TRISTETE si DURERE !!!
    Dar,” QUI PRODEST ” ???
    Daca Base l-a vrut pe D.Morar la DNA, acolo a ajuns !!!
    Daca Base il vrea pe D.Morar la CCR, acolo l-a propus !!!
    Se poate impotrivi cineva basescului facator de rele ???
    Ghici ghicitoarea mea :
    – De ce-l iubeste Base pe Morar ???
    O zi buna !
    Aliosa.

Lasă un răspuns

