Aceleasi ganduri


Pamantul se crapa si-n fund pe lac,
Sclavii,prostiti marsav marsaluesc spre foc
Ca nu e bine sa nu te exprimi,
Lumea a treia te vrea ca-n Rwanda,parte din terti
Batrani multi prostiti de ninja cu bancomat langa icoana
Viitorul patriei e cu nasu`-n pudra,gandu` la cucoana,
Ca n-are cum sa ne conduca o cioara
Zicem acum,eu zic sa ne-auzim si peste 20 de ani:Drum bun!
Ca firea omului e in negura aruncata
Butoane rosii controleaza o planeta-ntreaga!
Armate pline de marionete inpinse spre hau
Tu esti in cort,nevasta-ta cu altu` pe covor
Prin ce zic nu misc nimic,
Ca asta zic de cand sunt mic,si…
Caracteristica generala e prostie
La final e bine sa gasesti linistea sa ai parte si de pace!

Mesaj repetat,rid din ce in ce mai incruntat,
Poate-s eu prost ca vad altfel,
Cale de iesire n-avem
Doar in inima ei mai sunt fidel
In rest drumul meu a pierdut ritmul cu viitorul!

Viata cel mai pretios cadou.
Sincer vad atatea lopeti sapandu-ti un cavou
M-as prinde de orice sansa sa revin
Din alta lumea sa va zic ca iubind supravetuim
Copilasi nu va otraviti
Ce rost are acelasi subiect la retardati
Nu-o sa las urme,si nici amintire
Poate doar intr-o inima gandva un gol,
Mare,nu ca-n antrenamente nationala,bar mare si gol,
Ca nici fratele nu ti-e frate
Ca definita fratelui e asa complicata,arma sufla moarte,
Adio,niciodata ca atunci esti apreciat
Dupa ce-ai ranit,greu sa lingi saramura si sa fii apreciat!
Ca nici cand ai nu-s sentimentele bine mascate,
Toti suntem fiare necontrolate,
Dependent de liniste,n-am parte decat de spasme stomacale

Mesaj repetat,rid din ce in ce mai incruntat,
Poate-s eu prost ca vad altfel,
Cale de iesire n-avem
Doar in inima ei mai sunt fidel
In rest drumul meu a pierdut ritmul cu viitorul!

Zile trec,banii se fac nevazuti
Bine-i ca dormi inca linistit,pacat ca strangi din dinti
Unde-i saracie,bun venit spaga si mita
Romania unde-ti sunt nepotitii,
Strainii cretini ne iau drept vita
In tara dai bani munciti la sticleti,
N-ai furat ai murit plin de iubiti
Ai furat ai avut dusmani si prea putini dinti
Pruncul venit acum planificat pentru sclavie
Ordonat,anexat,legislatie,
Prea mult nu mai putem
Urmeaza in „pacea” UE sa ucidem,
Media mananca…fast-food
Piciorul lung al poporului loveste in fund!
Terra,bine te-am distrus
E timpul sa-mi asez perna,sunt un intrus.

Mesaj repetat,rid din ce in ce mai incruntat,
Poate-s eu prost ca vad altfel,
Cale de iesire n-avem
Doar in inima ei mai sunt fidel
In rest drumul meu a pierdut ritmul cu viitorul!

Lasă un răspuns

