Fani si „fani”!


Ce inseamna o echipa de fotbal?Un spirit,o tresarire in inima ceea ce stelistii nu vor afla niciodata.Cum poti tu ca si manager(sau ce e MM-ul) sa alergi cu un scaun rupt pe stadion?Si domnisoara de 15 mil de euro se plange ca la lovit o bricheta?…

Slabi oameni atat fizic cat si mental.Prea multe aere si impresii pentru nimic.Banii nu schimba nimic si un campionat castigat la multe puncte diferenta nu inseamna neaparat ca sunt cei mai buni.Iesirile nervoase dar si „fericite” ale staff-ului tehnic al Stelei lasa de dorit

Romanul s-a nascut microbist,pana a intalnit-o pe Steaua!

NU vreau sa jignesc pe nimeni dar multi sustin Steaua pentru ca este Steaua si are 23 de campionate(majoritatea cumparate) plus ca JIJI urla zilnic pe la TV.E greu sa te impui sau sa-ti spui punctul de vedere cand multi cand aud ca sustii alta echipa…pfff,trebuie sa mori.Nu e asa,toti suntem egali,dar nu toti suntem la acelasi nivel.Deci…?
Eu sustin Rapidul de mic copil si mai mereu am fost dezavantajati doar prin simplul fapt ca suntem in banca noastra si nu facem case la sinistrati si nu dam 2 mil euro la Muntele Athos!
NU uitati ca RAPIDUL in Liga a II-a aducea pe stadion 40.000 de oameni,asta inainte de revolutie….

Zic sa prezentam un scurt istoric…


P.S NU uitati si…
pronostic-halucinant-dat-de-copos-inainte-de-derby-pe-ce-scor-pariaza-la-meciul-cu-steaua-sunt-sigur-de_size1

Sursa:Youtube si Google

De Marius Crăciun Publicat în Noutati

2 comentarii la “Fani si „fani”!

  1. @ Salut Marius !
    Felicitari pentru REMEMBER Rapidul de alta data !
    Mi-am dat seama mai de mult
    (dupa adresa de E-MAIL) ca esti fan rapidist si nu am nimic impotriva !
    Si eu simpatizez echipa STEAUA inca de pe vremea GLORIOASEI CCA
    cand, elev de liceu militar fiind ( 1966 ) aveam in sange culorile ROSU si ALBASTRU !
    Am fost alaturi de echipa STEAUA la multe confruntari directe intre cele doua mari rivale .
    Nu mi-au placut si nici nu-mi plac IESIRILE NEPOTRIVITE
    ale unora sau altora nici in mass-media, nici pe terenul de joc
    indiferent ca este jucator, conducator sau spectator !
    FRATELE meu mai mare stabilit in BUCURESTI inca din anii 50″
    RAPIDIST PUR -SANGE , m-a dus de multe ori pe stadionul din Giulesti la meciurile RAPIDULUI cu STEAUA si de fiecare data intram pe stadion cu deviza :
    CINE-I MAI BUN SA CASTIGE !!!
    Am cautat sa fiu permanent un observator
    cat mai lucid si impartial cand am comentat meciurile STEAUA -RAPID !
    Nu stiu daca am reusit de fiecare data !
    Nimeni nu este usa de biserica si toti suntem supusi greseliolor voite sau nevoite !
    Nu am fost, nu sunt si nu voi fi NICIODATA de acord cu iesirile HULIGANICE atat in presa cat si in tribuna ale conducatorilor echipelor de fotbal !
    Nu sunt de acord cu iesirile necontrolate ale lui MM pe care sincer, NU-L DOREAM manager la STEAUA mai ales dupa cele facute inainte ( lovirea unui suporter )
    cat si declaratiile facute impotriva STELEI dupa plecarea din Gehencea !
    Dar, ce-i poti cere unui finantator cercetat penal si uni manager huligan ???
    Ai spus bine ca ei probabil cred CA BANII SPUN si FAC TOTUL !!!
    Uite ca nu-i asa iar DOSARUL ” VALIZA ” lui” JIJI” inca nu-i definitivat iar
    DOSARUL TRANSFERURILOR in care -i implicat si MM,
    este in curs de solutionare !!!
    ASTA este UNA iar ceea ce au facut asa-zisii suporteri rapidisti aseara, ESTE ALTA !!!
    Este o COMPORTARE HULIGANICA si care NU VA RAMANE NESANCTIONATA de LPF !!!
    Trebuie sa recunoastem chiar daca ne doare , faptul ca aseara in GIULESTI
    dupa ce NASUL BOURCEANU a inscris acel SUPERB GOL egaland SCORUL,
    GALERIA RAPIDULUI si-a iesit din minti si s-a MANIFESTAT HULIGANIC !!!
    In rest, fiecare spune ce vrea mai ales ca articolul 30 alin.1 din CONSTITUTIA ROMANIEI,
    garanteaza dreptul la LIBERA EXPRIMARE !
    Multumesc pentru vizita si comentariu pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/04/15/
    O saptamana frumoasa si mult succes RAPIDULUI in urmatoarele etape !
    Aliosa.

Lasă un răspuns

