Mai bine îmi luam 10 porci! Pariu că va fi noul viral de luna asta?


Cocalandia e AICI!!

Gabriel Ursan

Intru și eu ca tot omul sâmbăta pe Facebook și văd un videoclip distribuit de un prieten care nu prea distribuie chestii pe Facebook, așa că mi-a atras atenția.

Titlul: chichilaa balantzan mai bine luam 10 porci.

Nu prea mă uit la toate filmulețele amuzante de pe internet, dar ăsta avea un titlul mult prea ciudat.

Încă nu-mi dau seama dacă e la caterincă sau e adevărat, dar oricum, e de râs :). Priviți :).

Acum hai să descifrăm un pic :).

Chichila = tequila

Balantzan (balanțan) = Balentines

Dan Armeanca = Danemarca sau chiar Dan Armeanca

10 porci = BMW-ul său

rucania = chiar dacă sună ca un teritoriu al orcilor, cred că se referă la Ucraina

decatopabil = decapotabil

Hmm … are toate ingredientele unui viral de caterincă, așa că bucurați-vă de el :). Mai mult de râs decât de plâns :).

Vezi articol original

De Marius Crăciun Publicat în Noutati

Lasă un răspuns

