Circ=bani=candva familie!


Trebuie sa fiu in trend cu cerintele populatie si sa va tin la curent cu divorturile pentru bani si faima.
Ce nu inteleg eu suna cam asa.Oare cei ce apar de 987868749567 de ori pe zi la TV stiu definitia cuvantului FAMILIE si NEVASTA/SOT?Familia e iubire pura fara conditii si alte chestii care la un moment dat pot ridica pe terte persoane,iar nevasta/sotul e persoana de langa tine care e parte din inima ta la propriu.Apare „doamna” la TV si suspina conform contractului si din greseala apar in registrul emisiunilor ceva poze compromitatore sau orice ar degrada imaginea partenerului!!!Oameni slabi.Sotul apare in fata poporului(99 % din cretinii ce se spala pe creier.ii urasc)si ne spune ca nevasta nu stia sa taie ceapa si ca in America si-a cumparat accesorii si chestii de 50.000 $.Cand dai pentru cea/cel ce iubesti nu cred ca dupa 5 zile suferi si plangi in batista ca n-ai de paine.Piesa de teatru da bine pentru gura casca ce pierd viata in fata TV-ului dar prinde bine si trusturilor ce fac din „scandalurie” spontante si neregizate miliarde…
Sunt gata sa urasc orice roman ce nu stie sa puna in balanta si accepta tot ce ii se da asa brut fara nicio slefuire.Muritori cretini!!!
Dulce Romanie unde iti sunt oamenii care valorau imens?Bun venit Nebunia lu` Salam!

2 comentarii la “Circ=bani=candva familie!

  1. Sunt din ce in ce mai putini curajosi, care sa isi exprime o parere atat de transanta in fata opiniei publice [fie ea si bloggeristica], iar pentru acest lucru tin sa te felicit.

    din pacate sunt si mai putini aceia care ti-ar da dreptate sau aceia care mai cred in valori. eu sunt una dintre acele putine persoane. imi place muzica adevarata, imi plac cartile bune si imi place teatrul iar pentru aceste lucruri nu de putine ori am fost numita „tipa cu gandire comunista”, „invechita”, „cu capul in nori” … pentru prea multi realitatea inseamna ceea ce ai descris si tu mai sus. „E real, e tragic…. el e un nemernic, ea o parasuta…. cunosc eu genul asta de persoane, pentru ca eu stiu mai bine. Oare ce se va intampla cu copiii, dar cu matusa bolnava de inima, dar cu soacra nebuna?”

    …. in opinia mea realitatea nu inseamna, asa cum bine ai precizat, circ, nici splarea rufelor in public, asta nu e realitate, asta e rating. nu ma mai mira faptul ca unii se imbogatesc peste noapte, caci cei care urmaresc asa ceva sunt in randuri din ce in ce mai stufoase iar educatia se evaporeaza din ce in ce mai mult.

    … si acum imi dau seama ca m-a cam luat valul 😀 sper ca nu te superi… prea tare.

    oricum, vroiam sa iti te felicit si sa iti multumesc pentru articolul transant pe care l-ai scris.

    • Va multumesc din suflet.Sunt chiar foarte mandru ca mai exista oameni care gandesc ca mine si nu ma catalogheza(cum spuneti si dvs drept comunist sau invechit)
      Realitatea este cu totul si cu totul alta,nu ce ni se da la TV/Ziare/Orice…
      Romanul este retardat,nu toti dar majoritatea!
      O zi minunata si va mai astept sa-mi cititi blog-ul!

Lasă un răspuns

