Traiesc si eu


Stiu ca vrei sa dispar,
Abia am venit,liniste si inghite amar
Pilele se tocesc curand
Sa te vad cine te acopera in caz de vant!

Vreau sa vad ideea cum ia nastere,
Ca nu-ti pasa ca ,camasa de firma n-are nasture
Voi vreti masini,lanturi,nunti si cumetrii
Eu vreau sa continui sa visez,sa reusez,sa nu migrez!
Cafeaua e monotona,muzica voastra e cam afona,
Poezia nu-i gasita si transcrisa
E inspiratie si e emisa,
Prin aceste negre cuvinte
Sa cresc un fiu si sa plantez o padure
Am continuat sa fiu acelasi de ieri
M-au luat de prost si ma vad ca baietii cu cercei
Relaxat intr-o camera betonata
Grenada de pe polita cere sa fie detonata
Prea multa amorteala,prea multa moleseala.
Regula e simpla si cu rezultat
Inchei ultimele 16 c-o lama de cutit si-un dialog cu-n retardat

Daca vrei sa te aprecieze copilul,
Nu-i scoate ochii zilnic,ia-l in brate,arata-i viitorul,
Toti suntem saraci,
Majoritatea ducem pentru cei dragi cu spatele saci
Altii pana-n gat sunt in moloz,
Altii pana la brau in orz
Dar toti o fac pentru viata celor dragi,
Asa mici cum sunt ei
Pentru familie sunt tot intelege si ei sunt oameni grei
Sentimente bolnavicioase intre mame si fiice,
Sunt ca si caprioarele in lupta cu alice
Tipetele sunt ultima arma
Vanatorul a parasit de mult cazarma
Astea-s intamplari reale,
Demne de povestit sa nu se mai repete
Iubeste-ti aproapele la batranete zilele-s innorate!

Eu inteleg ca sunt cretin
Si ca n-are rost nimic de ce scriu
Asta imi place,nu doresc sa schimb la straini scutece
Nu fac bani din asta,
Dar si mort pe cruce o sa-mi scrie,
Si-a iubit poezia si nevasta
Agitat,haos caracteristici ce-mi stau in fire
Nu apreciez maneaua nici la chefuri
Nici pe Smiley ,si i-am spart becu` lu` Ruby.
Cum sa fiu eu ascultat
Ca poate nu accept si am un viitor,
Nu fac parte din clan,direct anulat!
Pe la TV hop un violator
Psiholog violand o minora fara aparare
Dunarea mea apa albastra n-are,
Cum nici Galatiul n-are scapare.

La un colt langa o banca,
Doi mosi si o baba
Povestesc cum era vremea lor
Tinerii nu-si doreau BMW,erau pe mana lor
Parintii nu-si abandonau pruncii
In padurea virgina cantau cucii,
Pamantul parca mai fertil
Nu furau,bomba avea ascuns fitilul
Fetele se-mbracau civilizat
Pe langa biserica nu gaseai seringi si un drogat panicat
Rutina era inexistenta
Nevasta era atenta la familie
Pacat de batrani sunt pe banca putrezita,
Mintea ta odihnita n-o sa simta
Ca ce-am spus ei am scris eu
E un film de groaza si nu vreau sa traiesc si eu.

Stiu ca vrei sa dispar,
Abia am venit,liniste si inghite amar
Pilele se tocesc curand
Sa te vad cine te acopera in caz de vant!

3 comentarii la “Traiesc si eu

  1. Pingback: Săptămâna cu numărul 3. | Graffiti-uri pe pereţii unei gări

Lasă un răspuns

