N-am stiut cum e linistea.


Daca ieri tot a fost 1 mai si a fost zi libera(oricum nu fac nimic),am spus sa fac gratar.Bun,toate bune si frumoase,mi-am anuntat fratele(best friend)ca e cazul sa iesim la iarba si sa arbem mititei:).
Cumparaturi,pregatiri,cauta chestii ce-ti trebuie pentru padure,cerceteaza oferta de locuri pentru gratar si ne-am decis.Mergem la Padurea Garboavele!Ne-am imbarcat matinal si cu viteza de croaziera ne-am miscat tandru spre padure.Am ajuns cand inca roua era pe iarba…
Liniste in padure,manele erau pe silent,cocalarii isi lustruiau sepcile de raper si lanturile si padurea era linistita si pregatita pentru nebuni.Dupa ce am cautat 3-4 min un loc prielnic pentru a monta tabara,ne-am decis sa poposim intr-un loc mai retras,ceea ce ne-a salvat de manele si betivani infecti si am fost doar noi si natura ceea ce pe mine m-a incarcat pozitiv.
Concluzia finala e ca si la padure poti sta linistit ascultand pasarile si servind o bucata de carne calda cu legume!!

Uitati-va si voi ce frumoasa e natura!

Această prezentare necesită JavaScript.

2 comentarii la “N-am stiut cum e linistea.

Lasă un răspuns

