Cum sa devii sluga!


Un-popor-de-slugi---b--Opinii---b-
Acum doua zile la Galati a fost „Targul ofertelor de munca pentru tineret”…Uuuu,am zis ca trebuie sa dau o tura sa vad cum sta treaba si poate e o rampa,cine stie.

Mare greseala am facut.Am ajuns frumos la locatie si cand am vazut 4 tarabe ca in piata la care erau 3 oameni am zis:ROMANIA!
Niciun posibil candidat prin zona,eram eu si un prieten in tot holul Universitatii Dunarea de Jos!Bagam privirea panorama si erau doar niste prostii inutile,pline de minciuni ca la alegerile electorale.
joburi_locuri_de_munca
Toti erau dispusi sa te ajute insa dupa ce terminau dialogul cu vecinii de taraba.Sa nu zic si sa fiu implinit cu mine ca am vorbit cu cineva de acolo,ma opresc la o taraba si dintr-o data persoana respectiva vorbea mai mult ca Ponta si tot fara rost,de n-am putut adresa o simpla intrebare.
Omul ne spunea ca suntem agenti de teren si ne ducem la usile oamenilor si ii prostim sa schimbe contractul TV,Internet,Telefonie,etc la firma noastra…„omul era cu mansarda”.In spirit de gluma ii zic:Avem si asigurare de viata + bataie?:)
Mda…nimic folositor,plus ca salariul era mai mic decat ce primesc parintii sa-si creasca propriul copil.Ce tara e asta sa iei bani sa-ti cresti copilul?Si cand te gandesti ca e rodul dragostei tale,insa sa nu sarim de la subiect,asta e alt subiect tipic romanesc.

Deci,inima in dinti si stam geana pe ce urmeaza,viitoarea bursa a locurilor de munca unde poate gasim mai multi mincinosi…
vrem-locuri-de-munca

Sursa pozelor:Google.ro

Lasă un răspuns

