Viata mea


Ca baietii nu plang niciodata e o vorba de cacat,
Spune-mi unde-ti tii visele cand toti au plecat.
Unde poti sa desenezi un viitor,
Cand toti te vad un amator.
Habar n-au ca mai mult fac rau
Linistea nu-i in sfaturi,sta in valurile unui rau,
Aud tot mai rar cat de puternic sunt
Pentru ca faci tot ce ei au vrut
N-ai de ales intr-un sistem defect
Cand dimineata nici cafeaua nu ma are vreun efect
Defect professional e ca am aplecat urechea
Cand trebuia sa le arat pumnul sa aplic directa
Am plans atat de mult si inca n-am trecut,
De faza-n care nici n-am inceput sa spun,
E atat de greu sa fii singur printre lupi
E atat de greu sa te duci gol intre stupi!

Am pastrat doua masti,
Una pentru mine,alta pentru oamenii curiosi
Prima e fata cu sufletul meu in stare pura,
A doua cum esti etichetat de societate – taci si indura!!!

Ca unii inca mai spera si-au pariat totul pe mine
Le zic direct ca e de porc si viata nu e pentru mine
Ca poate am adus pe fete doar riduri
Cand poate trebuiau zambete au fost doar chinuri
Baietii simpli plang mult,
Se gandesc cu sa faca nu fi avut,
Atatea in brate,atatea camioane cu acelasi urlet
Ca ar fi trebuit sa vina anii in care era doar un scancet.
Sa bata orasu`-n lung si-n lat
Pentru ca unii i-au zic ca acolo poa` sa traga cu drag
El se gandeste tot mai des,
Ca n-are sens,aproapele o arde pe interes,
E tot mai stresat si complexat,
Epuizat si degradat,
Incotro duce sufletul unui copilas
Cand pe interior e rege,afara etichetat drept las!

Am pastrat doua masti,
Una pentru mine,alta pentru oamenii curiosi
Prima e fata cu sufletul meu in stare pura,
A doua cum esti etichetat de societate – taci si indura!!!

Visul meu ia nastere doar intre flori,
Acolo unde nimic nu simt,nici acei reci fiori
Au trecut 22 de ani ,unii atat de bine,
Altii atat de abatuti,altii lefteri bazati pe rime,
Trec sezoane,anotimpuri pline de idei
Fata mea e muza inspiratiei.
De aia o iubesc la modul divin
Pentru ea mereu tot ce e mai sublim
Zic exact ce simt fara cenzura inutila gen CNA
Imi apartine totul si sunt geana pe cel ce mi-a furat viata
Ca unde mortii ma-tii ai fost tata
Ai lasat sangele tau sa se zbata singur in infern,
Pana ard in lumea asta eu te detest
Tulbure direct cand vine vorba de infect
Sper sa pieri exact cum nici n-ai aparut,in secret!
Lacrimile astea-s pentru mine,pe tine iarasi te detest!

Am pastrat doua masti,
Una pentru mine,alta pentru oamenii curiosi
Prima e fata cu sufletul meu in stare pura,
A doua cum esti etichetat de societate – taci si indura!!!

Linistea diminetii tine doua secunde pana calc in roua
Pana cand tot ce vreau mi-e spulberat,ucis si noua
Visul omenesc e tratat de Josef Mengele
Direct “ingerul mortii”,peste aceste suflete,
In viata mea am fost cumpatat
Stiu parca,ca a venit timpul in care am clacat
Nici lumina lumanarii din stanga mea nu ma vrea,
A lasat in urme de fum exact ca viata mea
Durerile pentru mine-s facute sa ma intareasca
Intr-o zi o sa spun ca-s imun la prostia omeneasca
Lei prea multi printre betoane,
Lacrimile care nu se mai usuca pe obrajii mei si ai unor mame
Am sa cred ca totul trebuie lasat cum vine
Nimeni si nici eu nu schimbam ziua de maine
In toti anii grei am baut paharul cu venin umplut de ei
E ziua sa-i numesc sclavii mei.

Am pastrat doua masti,
Una pentru mine,alta pentru oamenii curiosi
Prima e fata cu sufletul meu in stare pura,
A doua cum esti etichetat de societate – taci si indura!!!

Lasă un răspuns

