Oameni nu,Caini da!


Acum cateva zile am vazut la TV o emisiune in care se vorbea despre cainii de pe strazi.In Bucuresti,Consiuliul Local a promulgat o lege prin care cei ce hranesc cainii vagabonti sa fie amendati.
Pana aici,apare Oana Roman 🙂 si ne explica ,cum sta treaba si ca nu e bine,cainii trebuie ingrijiti si daca se poate din cand in cand cate un copil sa-si lustruiasca si ei dinti ca doar ce mama dracului si ei „este ” animale!
Nu se poate asa ceva.Nu sunt vreun nebun,si eu iubesc animalele dar pana la o limita.
Nu le dau mancare,sa-i pup in cur cum fac babele astea nebune ce ii strang langa scarile blocurile.Pai intr-o seara pe la 22:00 ma indreptam spre casa,iar langa o scara de bloc erau vreo 8-10 caini bine hraniti,cu spatele plat,plini de muschi care dintr-o data isi arata coltii si zambeau cu bale.Vai de capul meu,pana aici mi-a fost(am mai fost muscat de un maidanez)Nu avem nimic la indemana sa ma apar…hmmm!
caine-agresiv-marius-vasilica
Decizia finala.Ma misc lent sa nu ii agit si ocolesc vreo 4 blocuri si am scapat nevatamat.

Vad zilnic cu babele nebune hranesc cainii.In spatele blocului sunt vreo 5 dulai care isi primesc portia de carnita la ora fix de la cucoanele generoase.Ma intreb cum scapa un copil sau o femeie de furia acestor fiare in miez de noapte?Daca Primariile ar lua aceasta masura,sa amendeze pe cei ce-i hranesc iar cand vin cei de la ecarisaj sa nu sara in capul lor toti mosii si babele cretine,sa lase autoritarile sa-si faca treaba,sa traim intr-o tara civilizata.

Sa nu-mi sariti in cap ca eu nu am suflet.Atat va intreb.CATE AZILE<ORFELINATE<SCOLI<ETC avem?Ce ne trebuie nu e necesar,ce e rau e UTIL!

Această prezentare necesită JavaScript.

De Marius Crăciun Publicat în Noutati

4 comentarii la “Oameni nu,Caini da!

Lasă un răspuns

