Libertatea e viitorul


Lacrimi multe şi amare
Soare cald şi nepăsare
Ceaţă difuză corp uniform
Sunt definiţia pură, Capricorn

Nu mă plâng la modul dramă
Sufletul mă ţine strâns să nu fac o dramă
Mi-e cald şi-n Siberia
Unde-s aia ce-şi spuneau „omenia”!

Scriu, scriu, scriu că aşa sunt viu
Sărăcia şi diavolii mă vor la Antipa în sicriu
N-am de gând să fiu pe plac
D`aia nu tac

Fenomenal în celula mea
Schimb aceleaşi vorbe cu inima
E singură ce e de părere că visul meu e realitate
Îmi şopteşte că a avut un deja vu şi totul se adevereşte

Mă împac cu ei cu demonii cu ochi roşii
Cu mine m-am împăcat şi-mi zic ÎMPĂRAT
Sunt altu`, nu mă compara cu foştii,
Ce fac eu e artă şi-o iubesc, n-o împart

Până să mă critici îţi scriu în frunte lozinci
Lasă-mă măcar în mine să fiu eu
Nu mă trage nici de sfori
Şi-am trecut prin gloanţe să devin EU

În gând mai pun la cale planul
Ce m-ar face fericit şi smerit
Repede constat că libertatea e viitorul
Nu faci de mine slugă, sunt emerit!

2 comentarii la “Libertatea e viitorul

Lasă un răspuns

