„Si-am fost si eu candva tanar”


Am trecut pe la locul copilariei mele,locul unde am facut scoala generala si am gasit caiete,carti,lucrari de-ale mele dintr-o era trecuta:))

Le-am fotografiat,am impresia ca-s pagini din viata…

3 comentarii la “„Si-am fost si eu candva tanar”

  1. lucruri frumoase de care ar trebui sa fim mandrii, impliniti si impacati! 🙂 am avut atatea de invatat si progrese au existat.. doar nu ne-am oprit in scoala generala, nu? :))

  2. Nice reading about you

    Thanks for visiting my blog. Be in touch. Browse through the category sections, I feel you may find something of your interest.

Lasă un răspuns

