Intrebare


Este bine sa te razbuni,sa fii multumit,implinit ca raul si-a primit partea lui…?
Va intreb…oare e bine?

25 comentarii la “Intrebare

  1. Buna intrebare! Sigur, te simti bine razbunadu-te (dar cel mai adesea e doar ceva de moment), dar chiar are rost sa te cobori la nivelul cuiva? Eu cred ca indiferenta e cea mai buna. Sa ii arati ca poti sa treci peste chiar daca ti-a facut rau!

    P.S.
    Asta e doar parerea mea si eu sunt cam pacifista 🙂

  2. Există o parafrazare a unui vechi proverb care sună cam aşa : „Răzbunarea-i arma prostului, dar mai prost e ăla de nu se răzbună”. Perfect adaptat la zilele noastre şi la apartenenţa noastră la spaţiul mioritic. Dacă ne-am fi născut prin alte părţi, dacă oamenii din jurul nostru nu ar fi atât de răi şi de meschini (nu generalizez dar proporţia îmi dă dreptate) poate c-ar merita să te gândeşti de două ori.
    Sfatul meu : arde-l la oase ! 😆 Sau mai bine la rinichi, să nu laşi urme vizibile, dar să-l doară de să se pişe pe el ! :mrgreen:

  3. Eu am ajuns la concluzia ca nu e bine sa te razbuni, ca pers care ti-a facut rau, raul facut se va intoarce asupra ei la un moment dat. Chiar am vazut lucrul asta intamplandu-se, desi nu credeam in vorba ca roata se intoarce, din pacate raul s-a intors impotriva copilului persoanei in cauza, nu m-am bucurat dar mi-a fost clar sa inteleg ca in cazul meu, razbunarea nu e un raspuns potrivit. Multumirea a venit in timp in cazul meu, cand pers care mi-au facut rau, intr-un fel sau altul si-au cerut scuze sau mi-au oferit o explicatie, cumva nu mai conta si nici nu mai durea.

  4. Nu este bine să te răzbuni și nu e nici nevoie pentru că în viață roata se întoarce fără ca măcar să miști un deget așa că poți să fii mulțumit că te-ai lămurit în privința situatiei care te provoacă la astfel de sentimente .Cred că în spatele bucuriei pentru răul altuia se află tot o mulțumire inconștientă a faptului ca acum persoana ce ti-a făcut rău înțelege situația la care te-a supus pe tine. Oricare ar fi lucrul ce te necăjește nu îi da prea multă importanță,gândește-te la lucrurile frumose ce vine, iartă-te mai întâi pe tine pentru că îți va fi mai ușor să ierți pe alții și iartă pentru că pentru toate lucrurile din viața noastră suntem răspunzători având întotdeauna o mică sau mare vină pentru felul în care le-am lăsat să se întâmple.

  5. Măi… eu spun că nu îi bine să te răzbuni – consumi inutil timp și energie pe o persoană care nu le merită – și prefer varianta cu indiferența… asta doare mai tare decât orice fel de violență.
    Până la urmă fiecare își capătă plata într-un final pentru ceea ce face…

  6. Viața ne pune mereu la încercari imprevizibile și atunci cînd cineva ți-a făcut vre-un rău, consider că nu e cazul să te răzbuni sau să răspunzi cu aceeași monetă . Propun să reflecți asupra situației și să nu iai o decizie bazîndu-te numai pe o faptă a persoanei în cauză.

    P.S Să știi că adevărata putere a unui om , e în binele făcut !!

  7. Pingback: V-am intrebat si voi m-ati indrumat! | Marius Craciun

Lasă un răspuns

