V-am intrebat si voi m-ati indrumat!


Intr-un post anterior v-am cerut parerea despre razbunare sau indiferenta!TOTI mi-ati transmis ca cel mai bine e sa vad calea cea dreapta,unde indiferenta doare mai mult ca 25 de ani de puscarie,unde oamenii retardati trebuie sa fiarba in suc propriu si acolo unde cei simpli vor avea de castigat.

Am invatat multe din comentariile voastre si am inteles ca poate trebuie sa-mi calc pe orgoliu (mare cat Zidul Chinezesc) si sa devin indiferent la prostie,retardati,neciopliti etc!Sa va citez „Roata se intoarce” si cam asa cred ca va fi,voi zambi cand cel ce trebuia altoit fizic(poate) se va zbate in noroi pana la gat.

Va multumesc si ma bucur ca am intalnit oameni de nota 10 aici in aceasta lumea virtuala,nu voi ezita sa va cer ajutorul de fiecare data cand sunt intr-o dilema!

Un comentariu la “V-am intrebat si voi m-ati indrumat!

Lasă un răspuns

