Cuţite lungi şi vise spulberate


Am ascuţit cuţite lungi în nopţi senine prea liniştite şi lungi
Trebuia să ucid pentru libertate
Sângele ţâşnea prin venele ce atârnau ca nişte slugi
Lovitură după lovitura şi se auzea doar un strigăt de moarte…

Aveam pe faţă o cagulă, era fata mea tristă
O ploaie mă îndemnă să nu fac acelaşi lucru într-o zi plictisită, sictirita
Cafea pe marginea geamului…
În dreapta mea auzeam suspinul diavolului.

Nu mă voiau, ziceau că-s de viţă sălbatică
Şi cât aş trage povara mea, ar fi năpraznică
Cum toate veneau în mine în rafală
Arma ce-o ascunsesem acum era letală.

M-am gândit vreo două nopţi
Cum să atac şi cum să trag la sorţi
Aveam un arsenal pregătit
Aşteptam goarna de dimineaţă şi eram de neoprit.

Am auzit şi goarna într-o bună zi
Am dat uitării gândul cel negru
În ochii mei gri se reflectau petale aurii
Cu o ultimă suflare zic pas, vreau să-mi aştern liniştit scheletul într-un sicriu ars.

Voiam şi evadare din închisoare
Voiam şi iubire după dure bare de fier
Voiam şi răzbunare pe-o ceaţă pe pârâu la vale
Voiam şi inima dulce, ecler

Şi sincer nu înţeleg de unde am putere
Familia număra cam cât poţi să ţii în mână, două mere
Sincer nu înţeleg cu ce culori pictează viitorul
Liniştea totală o mai întâlnesc când privesc cerul…

Frânturi din cimitirul bucuros
E ca şi cum aş avea un nume tot mai faimos
Să trec prin realitate fără de camuflaj
Să fiu uşor ca un avion din aliaj.

Lasă un răspuns

