Pamflet


„Hai zi-mi ceva! Eşti aşa timid…”

 

Sunt şanse foarte mari să mori sărac

Dar ce nu se înţelege e ca şi atunci ai inimă

Toţi te văd că un drogat, în sevraj mega panicat

Spune ce gândeşti, construieşte-te separat…

 

Din toate părţile auzi idei ce te copleşesc

Toţi vin şi-ţi cer şi te amăgesc

Nu trebuie să cazi în plasă, iubeşte-i pe ai tăi.

Viaţa e mai dură ca în Training Day

 

Simt uneori cum mă scurg spre nicăieri

Că necazurile de azi sunt visele de ieri

Simt cum pot orice dar n-am cu cine

Corporaţiile nu angajează oameni ce gândesc în bine…

 

Rugăciuni făcute pe bani fără chitanţa

La uşa cămătarii ştiu deja că n-ai clanţa

Clanuri împinse pentru mascare

Vile apar ca ciupercile după ploaie

 

Aceasta poezie e despre sicrie

Despre omul ce n-a ales să fie o ruşine

E pentru cei ce au luptat strângând la piept drapelul

Urlând: Basarabia, în tine vor infinge fierul!

 

Nimic nu-i colorat pe ici pe colo

Pe pereţi nu mai atârna iedera e doar un logo şi o şmecherie nouă

Vor proiecte bio în şedinţe

Plozii lor conduc maşini cu motoare supraalimentate…

 

Negru şi obturat e răsăritul

Vecinul meu venit din Spania a înţeles greşit progresul

Şi-a ridicat un bloc în fata camarei mele

Îmi râde-n nas şi se pişa în fata grădinii mele: (

9 comentarii la “Pamflet

  1. … As zice AFARA!… AFARA!
    Daca pana si spaniolii au ajuns sa ne vina in tara!
    … Chiar daca scriu din Germania…
    Unde sicriu sigur mi-or da…
    Nu-s nemtoaica si n-as face asa ceva!

    Am asa un gat!
    … Sa te inteleg si mai mult!

    Dar stii care este a celor ca noi BOGATIA?
    Te poti usura oricand pe toti banii… Chiar si pe cei adusi din Spania!
    … Maine nu stim ce mai vine!
    Si cate boarfe am mai lasa… Tot ne uita o lume.

    … Si aici latra unii… Cica mii as fi castigat
    Undeva unde nasul niciodat’ n-am bagat!
    … Si masina… La tour de France mi-au dat
    Dar apoi cred ca prin buzunare le-o fi scapat…
    La a mea poarta tot n-a ajuns
    Cum se laudau, cand le-am dat corectul raspuns.

    … Si stii ceva?
    Care imi este satisfactia?
    … Oricand sa zic:
    Banii vostri nu ma intereseaza… Nici un pic!

Lasă un răspuns

