O fetita de 14 ani a murit datorita ASK.FM si nu este primul caz este cel de-al 4-lea saptamana asta.


Hannah Smith, o fetita de 14 ani si Leicestershire, Anglia, s-a spanzurat dupa ce a citit mai multe mesaje jignitoare pe un site.

Site-ul ask.fm a avut un impact neasteptat asupra adolescentei. Pe respectivul portal, foarte popular printre adolescenti, un utilizator poate sa puna orice intrebare si sa raspunda la altele, fara sa-si dezv?luie identitatea.

Astfel, tanara a ajuns sa fie jignita pentru felul in care arata, iar anumite persoane chiar au sfatuit-o sa se omoare.

Si asta a si facut! Tatal ei a gasit-o spanzurata in camera ei.

“Dimineata mi-am gasit fiica spanzurata. Am vazut calculatorul deschis, contul de ask.fm si cineva spunandu-i de nenumaratea ori sa se omoare. Am vazut abuzul suferit de fiica mea, mi-am dat seama prin ce a trecut. Faptul ca acele persoane posteaza anonim este gresit, cineva trebuie sa-si asume raspunderea. Iar daca nu se gaseste vinovatul, cel care i-a trimis fiicei mele sute si sute de mesaje in care ii spunea sa se omoare, o voi face eu. Si-o sa am grija sa plateasca”, a declarat barbatul, pentru o publicatie externa.
Acesta este cel de-al patrulea caz din aceasta saptamana, in care este prezentata o astfel de situatie. In SUA, exista chiar si o campanie care incearca sa responsabilizeze adolescentii si sa-i faca constienti de faptul ca orice cuvand poate avea consecinte fatale.

Sursa: Vedetamea.ro

17 comentarii la “O fetita de 14 ani a murit datorita ASK.FM si nu este primul caz este cel de-al 4-lea saptamana asta.

  1. Pingback: Problemele mentale evolueaza rapid pe Internet | Marius Craciun

  2. Pingback: Blogul unei Lady

    • Esti mai p…… ca noaptea. Cum doamne iarta-ma sa aiba discernamant la 14 ani? Oamenii sunt considerati ca avand discernamant d-abia dupa ce implinesc varsta de 18 ani, iar multi n-au nici atunci.

      • Realizez că nu aveți studii în domeniul dreptului penal, așa că trec cu vederea confuzia pe care o faceți. 18 ani este vârsta majoratului, 14 ani este vârsta de la care se ia în calcul probabilitatea existenței discernământului în acțiunile întreprinse de o anumită persoană. Se pare că neavând cunoștințe de specialitate era firesc să vă fie necunoscut art. 113 din Codul Penal
        http://legeaz.net/noul-cod-penal/art-113

  3. Cred ca aici e si familia de vina. Sincer, mi se pare trist ca sa ajunga copilul meu sa puna intrebari pe blog (nu la parinte, nu la prietenii apropiati) , si sa ia de bun raspunsul din virtualitate.

    • Aceasta „moda” de a te deschide in fata necunoscutilor, pentru ca sa fim seriosi prietenii sunt niste necunoscuti este din ce in ce mai populara.
      Parintii fiind ocupati cu treburile zilnice, intervenind rutina si toate cele lumii moderne, uita de progenituri 😦

Lasă un răspuns

