Banii


Si vreau sa visez sa nu regret
Pe Dunare o sirena se aude incet
Sperante la.fiecare pas
Banii te scot din orice impas

Soapte de amor langa ureche
Iubirea ca stele imi stau de veghe
Concluzie pripita si moartea e ispita
Banii nu mai aduc culoare intr-o zi fripta

Societate hranita de nepasare
Mentalitate subjugata de icoane
Preoti prea multi in cluburi si minciuni
Banii nu-ti aduc paine, multumeste-te cu firmituri

Vad lumea exact prin ochii mei
N-am nevoie de ce spuneti si de alte idei
Sper toturi si nu pasesc pe un teren minat
Banii nu te scapa de groapa ce ti s-a dat

Vremuri cu hainele rupte
Campuri fara paduri si vai abrupte…
Podgorii intinse zac printre buruieni
Banii nu iti aduc ziua de ieri.

Sapte zile in saptamana
Multe zile fara de tine durere pura
Ai fost si ai plecat pe inserat
Banii nu mai aduc anii ce au plecat

Vreau fata mea sa aiba parc
Copiii nostri se zburde neincetat
Sa vad cum cade roua prin gradina
Banii nu-mi mai dau zilele de asta vara

Nu vreau sa mai vad riduri pe fata mamei
CV-ul meu sa aiba interes la Resurse Umane
Sa pot sa imi cladez tot ce-mi doresc
Banii nu alina dorul parintesc!

Lasă un răspuns

