Microbist!


Oooo Doamne!Ce subiect inutil voi posta.

Da, microbist.O specie din ce in ce mai raspandita care nu face nimic dar doreste totul.Niste oameni care in sec XXI se lovesc, se injura, se omoara pentru ca echipa lor e mai puternica sau mai putin puternica decat alta.
Nu inteleg de ce trebuie sa gandim asa…fotbalul prin definitie este un marketing super valoros cu perdele negre, pentru ca „sefii” echipelor sa-si poata amesteca banii cu lopata iar prostimea sa se omoare pentru un scop inexistent.

Candva si eu apreciam fotbalul.Iubeam o echipa de fotbal ce nu facea parte din viziunea tuturor ceea ce in scoala generala nastea controverse intre pustanii vremii!Tin minte ca scriam pe tricouri cu pasta corectoare numele jucatorului preferat.Eram nebun, sau era la moda sa fii nebun! :)) Ce mai conteaza, odata cu trecerea anilor am inteles ca nu se merita sa tipi in fata televizorului cand dau gol, sau se injuri alaturi de copiii cand echipa pierde,are un jucator eliminat…bla bla.

Microbistul, specia in continua evolutie negativa este mai bine spus un caracter problematic.Atat timp cat semintele nu-i lipsesc din fata, iar berea consumata se ridica la zeci de kilograme.Cred ca putem si altfel sa ne umplem timpul liber, poate o plimbare alaturi de cei dragi, un dialog constructiv, o masa in familie, si multe lucruri care te fac sa renasti de fiecare daca cand le faci, sa simti ca traiesti cu adevarat.Nu papusa trasa de sfori a unor „sefi”!

Mai nou am vazut la TV(nu-l deschid prea des) ca suporterii unei echipe (nu vreau sa-i dau numele) au intrat in greva foamei pe stadion unde si-au montat si corturi.Astfel ei vor sa vada demisiile sefilor fotbalui romanesc iar echipei lor sa i se faca dreptate dupa ce a fost retrogradata(pe nedrept zic unii).Nu-i inteleg absolut deloc si nu inteleg cu acesti oameni pot avea familii…oare ei nu inteleg ca familiile lor sufera extrem atunci cand ii vad bolnavi dusi cu ambulanta, intrand in coma si poate cat de curand murind, tinand cont ca ei beau doar apa de multe zile incoace!

Mai bine deschidem ochii sa vedem incotro ne indreptam, si sa lasam deoparte lucrurile facute sa ne ingroape!

P.S Acest articoul nu este o jignire adusa microbistilor!

10 comentarii la “Microbist!

  1. Sunt și la șah „microbiști”. Li se spune chibiți. Dar ei sunt mai disciplinați și respectă cele trei reguli ale chibiților: să tacă din gură, să aibă țigări și să nu le pută picioarele! Așa microbiști să tot fie!

  2. Acest articol este adresat microbistilor fanatici. Nici eu nu am inteles de ce se comporta astfel la meciuri si se transforma in niste batausi.
    Gestul lor de a intra in greva foamei este deplasat, dar daca ei zic ca isi iubesc si sustin echipa de suflet pana la moarte, atunci ei fac asta!

  3. Ma, una e sa fii microbist, alta e sa fii suporter/ultras si sa faci parte dintr-o galerie. Microbistii sunt oamenii carora le place fotbalul, iar nu vad nimic gresit in a te manifesta cand echipa favorita da gol. Intradevar se exagereaza cateodata, dar eu nu pot sa spun ca urasc fanii lui Cedry2k ca se bucura cand scoate omu’ album nou.. Acum crezi ce vrei dar fotbalul chiar e cel mai smecher sport din Europa ( ca sa nu zic lume), si aia 11 barbati ce-alearga dupa minge sunt stransi legati cu suporterii. Fotbal fara suporteri nu exista. La fel si concerte fara fani. Intelegi ideea. Te apreciez, iti mai citesc blogu si te am la prieteni pe facebook, dar uneori abordezi niste subiecte fragile. Sincer nu ma deranjeaza ca ai catalogat microbistii intr-un fel sau altul, dar totusi, incearca sa vezi si partea buna din orice. Ca si daca patronii isi intorc banii cu furca de pe cluburile de fotbal, noi urmarim jucatorii, ca ei joaca, nu patronii.. de aia ma doare fix in locul sensibil.

  4. Hmm, pot să te contrazic numa’ puţintel? Da’ doar puţin, că în marea majoritate a postul ai dreptate. Microbiştii sunt într-adevăr deja nebuni, incompetenţi şi lista poate continua, dar nu vreau să jignesc pe nimeni. Microbist nu înseamnă ce fac ei… că nu se mai poate desfăşura un meci din cauza prostiei din capul lor. Dar nu sunt ei de vină, ci alţi incompetenţi, care cică te controlează afară, dar ei tot intră cu brichete şi linguri pe teren şi dau în nişte jucători care n-au nicio vină…
    În schimb, nu ştiu despre alţii, dar mie-mi place fotbalu’. Nu ştiu de ce, mă rog, nu numai fotbalu’, dar să nu intrăm în detalii. Aşa că, dacă nu sunt pe stadion, sunt acasă, în faţa televizorului şi da, cam urlu la goluri. (Ca un mic detaliu, chiar acum mă uit la meci :)) Nu tare, că nu vreau să trezesc şi morţii, dar urlu. Nu cred că pot să mă abţin. Pur şi simplu-mi place, mă exteorizez dacă urlu, aşa că urlu.
    Mă întreba ieri o rudă de ce naiba mă uit la proştii ăstia şi cu ce mă ajută. Că ei iau bani de la mine că le dau pe stadion. Nu am absolut niciun motiv clar pe care să-l spun ca să mă explic de ce-mi place fotbalul. Doar îmi place, aşa cum unuia îi place pescuitu’ şi dă bani pe tâmpenii fără să aibă beneficii, sau altuia şahu’. Nu trebuie să am ceva material de câştigat din asta.

    Dar, oricât de mult aş iubi o echipă şi n-o să dau nume, nicidată nu am înjurat de totţi morţii echipa adversă. Am iubit şi iubesc să fiu fairplay şi merg la meci ca să-i susţin pe cei pe care-i iubesc, nu ca să mă iau la bătaie cu alţii, să înjur, să scuip seminţe şi să torn bere cu ligheanu’ în mine.

    Hai că te-am plictisit de tot. Sper să nu mi-o iei în nume de rău. Oricum, mi-a plăcut postu’.

    • Eu am scris ca nu este o jignire.E parerea mea si nu cred ca am jignit pe nimeni.Una e sa te nasti prost fara scapare, alta sa ai o iesire si sa te afunzi in cacat.Intelegi?
      Ma mai uit si eu la fotbal, doar ca la fotbal din strainatate.Aici e batjocura in toata puterea cuvantului.
      O seara buna si nu vreau sa te simti jignita(cred ca esti fata) de postul meu.

Lasă un răspuns

