Amintiri


Timpul fuge şi ca-n cărţi nu-l poţi opri
Şi sper din sicriu să-ţi mai pot şopti
Versul ce n-am puţul să-l scriu…
Pentru că timpul m-a făcut să plâng după bani ca aş putea să fiu…
Tare, dar mi-e dor de amintiri
De zile, de tine, de soare şi stele aurii
Ochii palizi îmi plâng, prin mine fuge un gând
Fete goale prin margini de oraşe
Familii normale fără case, vise de cristal sparte
Sper să mor într-o noapte,
Să pot să fiu negru ca acea moarte
Să-i şoptesc tandru că am trăit din amintiri
Şi că aş putea s-o distrag de la furat suflete de copii
Am făcut ce-am putut pentru amintiri de când eram copii
Şi da, încă n-am murit,
2013, m-a prins falit, pentru că 3013 să mă surprindă împlinit

Amintiri diverse că evoluţia ŞŞ,
Totuşi fug de lacrimi tot mai des
Nu vreau să fac ce-am văzut prin fumul,…
De aia le mulţumesc mereu ca-mi-arata
Şi nu cad unul peste altu` că scrumul
Drept, tare şi mare nu-s lăsat la vatră
Soldaţi moderni plătiţi, eu ţin cu dinţii de amintiri
Precum am fost educat de-o doamnă încercată,
De vremuri, de amintiri, de fapte
Aşa ţin să duc mai departe omenia prin vorbe
Spun direct pentru cine vrea să audă
Şi cine n-aude să rămână de uimire mută,
Că nu-mi pun pene în fata vulpii
Cum nici carnea aspră n-o vor lupii
Sloganul vieţii e să-ţi trăieşti clipă,
În clipa de faţă amintirile fac diferenţa

Din `91 până acum ştii bine cât a trecut
Că anii şi timpul m-au dus poate unde n-am vrut
În vizuina ursului, tiptil, acum înţeleg mersul
Tresar dimineaţă să nu dăm nas în nas
Ştiu ce iese mare necaz…
Şi aşa trec amintiri prin faţa ochilor
Ani la rând vizuina îmbibată de mirosul urşilor
Şi blana lor ar sta bine pe mine,
Îmi dă putere, şi cale liberă spre bine
Simt ca somnul meu iepureşte va fi oprit
În ziua în care arma îl va face pe urs de neclintit
Atunci peste vizuina voi fi rege
Şi nicio lege nu opreşte un vânător fără de lege
Gata să-l lege şi-o amintire svacneste,
Lanţul se rupe, el fuge, hârtia legii n-are picioare să-l alerge,
Şi uite aşa amintirea l-a făcut în vârf de munte rege!

Lasă un răspuns

