Soferul-Credincios-Ratat


Stiu ca nu m-am tinut de cuvant, pentru ca am spus ca ieri voi posta aceasta intamplare horror romaneasca! :))

Da, si cum spuneam „Soferul credincios retardat” este acea specie care zilnic dupa ora 17:00 vine la biserica cu masina pentru a se incarca de energie pozitiva si asculta preotul(despre preoti, politisti si altii de fel, poate intr-un post viitor)

Ma intorceam cu un prieten din oras iar pana sa ajungem acasa, trecem prin fata unei biserici de cartier care aduna toti mosii mai ceva ca babele cainii in fata blocului.Aici incepe actiunea.Un batran era oprit exact in fata bisericii, fara a lasa macar loc de-o masina…
Mda, si noi vom zbura???…Ii dam frumos un claxon scurt ca poate nu si-a dat seama si isi misca trupul zvelt plin de credinta mai spre stanga sa putem trece si noi.Da, ati ghicit, batranul nici nu ne baga in seama, continuam cu un claxon mai lung, niste flash-uri, tot nimic…CLAXON SI MAI LUNG, iar intr-un final isi misca masina nici mai mult nici mai putin de 20 cm…

WHAAAT?Tataie esti cu capul?!Ne strecuram noi putin spre stanga, doar ca acum trebuia sa intoarcem, pentru ca in locul nostru de parcare era altu` si ne vedem nevoiti sa gasim alt loc de parcare.Ca sa intoarcem nu puteam pentru ca ne loveam de masina credinciosului, evlavios, retardat…asa ca partea a doua.CLAXONUL…!! :))

Cred ca batranul avea ceva probleme foooooarte grave la mansarda.Nici nu intorcea capul sa vada ce mama zmeilor se intampla.Dupa lungi claxoane, eu fierbeam ( ma enervez mai repede).Prietenul meu coboara si ii bate in geam si ii spune sa inainteze putin pentru a putea intoarce masina…Batranul nu a scos o vorba, insa avea o privire gen filme de groaza…oooo, Doamne, ce satana mai e si asta?

Intr-un final trecem si peste ora de religie si reusim sa intoarcem.Intrebarea care ma famanta si acum este?De ce n-a parcat 10 m mai in fata unde era loc destul pentru o masina si a ramas exact in fata bisericii si fara glas dar mai ales fara auz?!

Raspunsul la urmatoarea slujba de cartier!
🙂

4 comentarii la “Soferul-Credincios-Ratat

  1. Fiindcă trăim în ţara în care posesorii de certificat de handicapat fiindcă sunt orbi posedă şi permise de conducători auto, este destul de plauzibil ca Tutankhamon să fi avut probleme de percepţie auditivă. O fi fost surd-lemn, bietul de el, chestie care s-a suprapus peste faptul că, de la o vârstă în sus percepi cu o altă unitate de măsură distanţele. Acum, lăsând gluma deoparte (că mi-e clar că omul făcea parte din acea categorie de pensionari care cred că lor li se cuvine totul, „Că eu am muncit o viaţăăăă, daaaaa ???”) am să îţi povestesc despre una dintre istorioarele tâmpite care a permis Constanţei să îşi atârne la rever tinicheaua de „Oraş martir” al „revoluţiei” din 89. Nişte soldaţi, altfel bine intenţionaţi, patrulând în acele zile pe o străduţă întunecată, au observat o siluetă lângă un zid. Au somat ei vitejeşte o dată, de două, de cinci ori şi văzând că omul nu reacţionează în niciun fel au îndreptat armele spre el. În acel moment omul s-a întors, a văzut armele îndreptate spre el şi a rupt-o la fugă. Soldaţii au tras ca la nuntă. Rudele venite ulterior să recupereze corpul de la morgă trupul teroristului l-au identificat ca făcând parte din familia lor. Doar că era un surdomut care a avut proasta inspiraţie să urineze pe un zid.

  2. „Ezistă o explicație!”, cum zice un celebru personaj de comedie. Numai că nu e știm precis. Din aceeași categorie, a fenomenelor pe care le etichetăm cum credem noi că e firesc, am și eu un subiect. După revoluție mi-am înscris în circulație autoturismul și mi s-a repartizat un număr care avea în componență literele FSN. Am fost revoltat, pentru că eu nu făceam politică, și am cerut să-mi de un alt număr. Mi s-a spus că trebuie să plătesc în plus pentru un număr preferențial, o sumă mare pentru acea vreme. Am renunțat și am circulat o vreme cu acel număr. Dar în ziarul local a apărut un articol în care se spunea că circulă prin oraș un fanatic al FSN-ului care și-a pus chiar și numărul la mașină cu inițialele partidului! Am fost nevoit să fac un scarificiu și să-mi schimb numărul, de gura lumii. Dar puțini știau cât am pătimit pentru asta.
    De atunci nu mă mai pronunț cu vreun un verdict până nu cunosc cauza în totalitate.

Lasă un răspuns

