Cum reusesc cretinii sa supravietuiasca?


La cate vad zilnic nu mai pot sa-l tin in frun pe Genghis Khan, ce cred ca salajluieste in mine!

Mai are rost sa spun ca povestea e 100% reala si e pe meleaguri romanesti?Da, deci de la mic la mare unii chiar n-au ce cauta printre specia numita OM!La dracu ieri am iesit in oras cu un prieten si prietena mea, ca am auzit ca-i concert organizat de catre municipalitate si ca va fi voie buna si stare generala euforica!…Chiar am crezut ca oamenii s-au mai schimbat de ultima data cand i-am vazut manifestandu-se ca niste primate.(adica la Zilele Orasului, pe care le urasc din tot sufletul)

Toate bune si frumoase pana ajunge la locatia concertului, acolo erau ceva oameni cand am ajuns noi.Intr-un camion behaia marele bucatar italian(ala de la Bittman din emisiune), alaturi de tanara speranta in materie culinara, nimeni pe pamant castigatorul „Marele Carnat” sau era „Master Chef”? :))75 de babe se impingeau ca nebunele spre obloanele camionului unde gateau astia sa ia si gura lor o bucata de ceva gratis…ZIC,”fratilor hai ca-i de bine”!

Pe o parte erau niste corturi amenajate de sponsor unde se vindeau produse alcoolice, sucuri, mici(sa fie bine la roman), chips, etc…Ne cumparam si noi frumos o bere, un suc si o punga de chipsuri si cautam un loc unde sa le savuram decent, nu asa ar trebui?Organizator s-a gandit si la buna starea a consumatorului si a montat masute pentru satisfacerea nevoilor clientilor…Toate erau full!Insa una cu ceva resturi pe ea era goala, ne decidem sa aia ar fi ultima solutie si chiar daca erau acolo niste resturi n-ar fi o mare problema.Strangem cat de cat resturile intr-un colt si, si nu incepem sa mancam pentru ca intra in poveste mai ceva ca balaurii in basme, o baba retardata, cretina, plina de prostie…Cum eram noi la masa, ea de langa noi, la alta masa cu familia ei vine si pune resturile pe masa noastra!Ce?citez baba ” pun si eu astea aici ca n-am unde „? Am ramas mai ceva ca la dentist, m-am abtinut enorm sa nu-i pun in cap toate gunoaiele de pe masa …FIERBEAM , insa dupa ce am terminat de mancat, am pus doza de suc, paharul de bere in punga de chipsuri si ma duc la masa babelor retardate si printr-o miscare scurta las impresia ca i-as pune pe masa gunoaiele, insa eu sunt mult mai iubitor de natura decat toti circarii care se dau revolutionari din acest punct de vedere.Ii spun babei: „Vedeti, asa se face, iti pui gunoiul in punga si il duce frumos la cos”! ea ” unde-i cosul”?. Putin mai in fata…chioaro!

Trecem peste cretinii aruncati cu lopata pe aici si ne indreptam usor dar sigur spre nimic, sau poate spre concert? :))Da, concertul… (sa nu vorbesc urat).Cei mai mari artisti pe care ii are Romania, cele mai bune voci, un show incediar de lumini si lasere plus o sonorizare horror :))Nu ca era deja de ajuns ca ma aflam pe un camp de batalie al inteligentei ce bate spre zero, vad acum plozii de 13-15 ani cum se manifesta, cum tipa si fac ca toti dracii cand pe scena chipurile a intrat artistul lor preferat…

La naiba.Noi cu astia vrem sa formam un viitor decent?Nicio sansa si ce mai mare vina o au parintii care ori cate probleme ar avea semintele acelasi gust are.Ati inteles voi unde bat.

Concluzie.A fost ultimul concert la care m-am dus, de acum zic pas la orice este organizat in aer liber plus ca nici de Mega Sarbatorile Orasului nu voi mai iesi vreodata pe strada sa ma calce toti betivii si sa vad ce?

6 comentarii la “Cum reusesc cretinii sa supravietuiasca?

  1. Frumos,nu-i asa?Ce-mi place mie cel mai tare e fumul de la mici, care TREBUIE neaparat sa fie peste tot, tot timpul…restul, o gloata uniforma in care batranii au decazut moral mai rau decat cei pentru care ar fi trebuit sa fie modele de viata…si copii pierduti inca inainte de a se naste intr-o lume in care sansa de a reusi se cauta ca acul in carul cu fan…

  2. Marius, cu tot respectul pentru stilul și materialul tău, trebuie să remarc că te iei din nou de bătrâni. Nu știu de ce, dar eu am o slăbiciune pentru ei și, de asemenea, pentru copii. Fiindcă sunt într-o minte inocentă, și la fel de neajutorați. Sau și pentru că sunt într-o minte cu ei. Cu a amândurora. 🙂

Lasă un răspuns

