Fetita florilor in ritmul scolii!


Si-n prima zi de scoala simteam cum imi trece prin vene un mic fior ce-mi inviora trupul mic si firav. Asteptam cu nerabdare sa-mi vad invatatoarea ce ma va calauzi pe drumurile ratacitoare ale imaginatiei, ale literaturii, ale matematicii… Imi imaginam deja colegii, la fel de entuziasmati si cu aceleasi emotii puternice ca ale mele. Imi doream ca masina ce ma ducea la scoala sa mearga cu viteza luminii poate asa trandafirul ce urma sa-l daruiesc invatatoarei tremura mai putin in mainile mele…

Imi doream sa zbor sa-mi intalnesc invatatoarea mai repede decat avea trandafirul sa se ofileasca…trandafirul era atat de vioi incat cred ca facea parte din mine, e gand la gand cu mine, petalele lui putin galben-rosii au crestate pe ele venele mele ce pulseaza intr-un ritm alert.Florareasa mi-a pus si o gargarita pe boboc pentru ca eu reprezint gargarita…o gargarita ce din floare se hraneste si in anii de scoala va invata sa iubeasca natura, oamenii, sa fie creativa, sa inspire sis a fie inspirata la randu-i!

Offf, simt cum praful masinii afecteaza petalele, drumul nu pare sa se mai termine iar eu parca raman fara energie si fara cuvinte in fata invatatoarei.Parca visez, este un vis ce nu mi-l imagineam, un vis plin de labirinturi intortocheate ce ma lasa sa descopar lumea dupa fiecare colt, dar totusi eu vreau sa vad partea pastelata dintr-un tablou alb-negru, monoton!

Hai nu va mai retin cu trairile mele si simt ca aproape am ajuns la locatie…aud tipete si presupun ca sunt ale colegilor, iar o silueta femina sta in usa clasei asteptand sa-mi pietruiasca drumul spre cunoastere…

E inceputul scolii si eu sunt atat de mica…!

saaaaaaaa

Poza am facut-o ieri intr-un mijloc de transport in comun din Galati.Deci, fetita era absolut superba!!! ❤

Lasă un răspuns

