M-au „muscat maidanezii” si am fugit pe blog!


Atentie! Contine cuvinte colorate!!!

De cand se tot spune prin presa si la TV, ca un copil a murit muscat de caini, toti iubitorii de patrupede sunt in sevraj!Ca la orice decizie ce trebuie luata, populatia este impartita in doua.

1-Cei ce doresc adoptia maidanezilor si sterilizare
2-Eutanasiere

Hai ca-i bine.Avem ce discuta.
In primul si in PRIMUL rand pe langa astia care se dau mari iubitori de animale (caini in special) le pot da lectii de convietuire alaturi de un animal, insa nu-s genul sa pun in fata unor neavizati trairi din copilarie pline de farmec mai ceva ca un basm.Asa ca raman doar la stadiu de „haz de necaz” sau cum mi-a spus cineva: „Du-te pe blog si lasa-ne pe noi…” Voi care?Astia carora le curge scuipa din gura si-s revolutionari cu piept din teflon de la tigaile lu` Bahmu`?

Ba, ca altfel nu va pot spune.Atunci cand spuneti ca Romania este o tara de cacat, uita-te cine a facut-o asa.Unde era ma-ta si tac-tu cand Romania intra in Democratie, cine isi facea garaj intre blocuri si era smecher ca a mai furat o basca la subsol….cine, cine?Atunci tu draga cetateanule care votezi dupa cum bate vantul si crezi 3 vorbe dintre care 5 sunt minciuni, vezi cine e de vina pentru traiul asta infect, plin de paraziti, plin de oameni fara cap…Da, este adevarat ca asa-zisii alesi au furat si au distrus totul pentru CA NIMENI SI NIMIC nu le-a stat in cale.

Cred ca am sarit putin de la subiect si fac bine sa revin.Pe retele de manipulare (pardon, socializare) zilnic apar poze cu animale moarte intr-o balta de sange, maltratate, etc.Mi se pare foarte jignitor faptul ca sunt nevoit sa trec prin fata ochilor niste poze care au caracter calomnios.Fac bine si blochez utilizatorul ce a simtit sa-mi arate mult sange si animale sfasiate, pentru ca e infiorator si nu accept acest lucru.
Dar mai sunt si cei ce pun poze cu animale (caini in special), putin modificare prin care cainii vorbesc cu tine.Iti transmit ca ei vor sa traiasca, trebuie sa fie pe strazi, trebuie sa te trimita la vaccin antirabic care este un lux in Romania.NO OFFENCE, dar nu-i un lucru normal ca pe strazi, in parcuri, mai nou in scari de bloc sa gasesti caini, fecale si ce mai lasa.Adaposturi, sau daca alta alternatica nu exista si eutanasiere este o solutie pentru o tara civilizata pe care o vrem toti dar atat de dornici suntem ca la fiecare cuvant ROMANIA ESTE DE CACAT!

M-am aprins si nu vreau sa continui postul ca cine stie, poate-l completez cu mai multe cuvinte colorate si se simt cititorii jigniti!

De Marius Crăciun Publicat în Noutati

11 comentarii la “M-au „muscat maidanezii” si am fugit pe blog!

  1. Îmi pare rău că am citit! Având atât de multă dreptate, m-am supărat, că, vezi tu, adevărul doare! Mă doare pentru alţii, cei care n-au avut parte de „trăiri de basm”! Că de-acolo ni se trage!

Lasă un răspuns

