Cutia desteapta


Secolul vitezei a adus in casele noastre tehnologia la alt nivel.Cutiutele destepte (televizoarele) nu mai sunt o necesitate ci mai mult un moft.Un moft de care romanul nu poate fi tratat!


Au aparut celebrele plasme care-s mult mai desptepte ca noi si acum nimeni nu mai stie celebrele televizoare Olt, ce mergeau cu o furculita in loc de cablu tv, sau mai erau maltratate cu cateva palme sa dispara „puricii”…:) OLD, dar atat de frumos.Pentru mine desenele de duminica, undeva pe la ora 09:00 (cred), erau mult mai captivante decat desenele pline de violenta din ziua de azi.Filmele foarte slabe care se dadeau la tv erau mult mai interesante decat pe un ecran Full HD, nimic nu era Bluray etc.

Nu-s contra tehnologiei, doar ca uitam de viata cand intram in lumea pixelilor si a tuturor celor ce apar pe zi ce trece.Sfarsitul anilor `90 m-au prins in fata televizorului alb-negru, uneori la Formula 1, de cele mai multe ori la desene, seara sigur adormeam la un film…si din cand in cand mai ieseam afara sa invartim antena ca pierdeam semnalul :)).Ooo, da!Vremuri apuse.Acum stau in fata unui monitor de 24 inch, full hd, ce are o grosime cat o bancnota :O ce sa mai zic de claritatea imaginii, de performante…

Lasam domeniul IT si ramanem la televizoare si vremurile apuse vs `13!Anii `90 aducea niste stiri obosite la tv, unde si atunci era manipulare si mascare.Acum prostie, multa prostie.Daca nu pisam ochii la filme turcesti (unde este Stefane sa vezi ce face Suleyman din Moldova ta?!), sigur suspinam la emisiuni ce au ca suport niste povesti cica reale dar un montaj SF si plin de dezinteres din partea mea si a multor altora.Intrebarea mea suna cam asa: De ce sa ai un televizor ce e cu mult mai destept ca posesorul daca nu-l folosesti in scopul creat, adica exploateaza-l la maxim si trage concluzii constructive.Emisiunile de prosti sunt pentru prosti, iar daca opresti emisiunile ce n-au nicio treaba cu societatea, populatia urla.Asa cum daca prostia ar durea, Romania ar sta internata in spitale…
🙂
Vizionare placuta! :))

De Marius Crăciun Publicat în Noutati

14 comentarii la “Cutia desteapta

  1. Spui „de care romanul nu poate fi tratat”. Dar restul lumii? 🙂 Nu e asta o problema globala? Cred ca citeam undeva ca in China (?) ar exista programe de dezintoxicare (?) de computer si jocuri pe computer, asa cum altii intra in program ca sa scape de dependenta de droguri si varii substante. Acum trebuie sa fug. Am program de … televizor… 🙂

  2. Eu am avut unul care se numea OPERA . Când îmi aduc aminte ma apuca nostalgia. S-a defectat odată și stăteam lingă tehnician și așteptam cu nerăbdare sa schimbe o lampa Tesla. Eram copil si mi se părea foarte frumos. Acum când am văzut fotografia pe blogul tău mi-au venit in minte amintiri de mult apuse.

  3. Mi-am cumpărat, ca tot ţăranul care se respectă, un Smart. Am avut vreo două tentative să-l butonez pe de-a întregul. Apăi, zău că nu e niciun ghişeft.

Lasă un răspuns

