Mai…


Când lacrimile îţi vor invada fata
Voi fi acolo să-ţi descretez fruntea
Inima mea rece, vede cum trece,
Fiecare clipă, şi-o lasă rece
Nu-şi doreşte, decât simplitatea
De aia pentru tine scriu vorbele şi-nalt tonalitatea

Când am fost rău, m-ai îmblânzit,
Şi lang`-un tigru falnic te-ai pitit
Ca-n jungla urbana-s cel mai bun iubit
Şi da, pe-asta o scriu în creion
Povestea noastră plină în lumina de chibrit
Şi printre toate inima mea zboară la tine ca un avion

Ne trebuie somn bun să puteam visa
Că peste toate doi trec ca vântul peste ape
Şi-i toamna şi privesc păsările cum vor migra
Pe banca din stejar auzi doar şoapte,
Speranţa nu moare…
Bat vânturi în aceste ape!

Şi-am zis c-o scriu în gri
În culoarea ce inima o vede zi de zi
În clipele ce singur plâng…
În clipele ce-s lângă tine de parcă-s prunc
Şi vreau să văd că anii înseamnă maturitate
Şi peste ani ca-n luna MAI să ne iubim o eternitate

N-am definit vreodată caracterul feminin
Dar sub coroana, trupul de zeiţa e sublim
Plin de miraj intru deşert nemărginit
O oază seacă îmi pune pe limba nisip,
N-o trece mult şi apa voi găsi, îmi zic!
Sunt la margine de savană şi limbaju`-i plastic

Când tu fiinţă cazi, n-ai nevoie de credinţă
Te ridici, mergi, cu ochii limpezi ca rouă dimineaţa
Că multe sentimente, tu când ai simţit ai pus
Şi trec şi zile, soarele tău încă n-a apus
Muza pe pânză, pe foaie, pe buză
Tip ca un vapor ce-asteapta la ecluză!

8 comentarii la “Mai…

  1. -Se vede in poezia ta realitatea ce ne inconjoara , frumoasa poezie , felicitari daca-ti apartine , trebuie sa o publici la un nivel mai inalt crede-ma merita,e frumoasa.

      • -Te cred ,nimeni nu investeste in Români ca noi , ascensiunea de obicei cere sacrifici timp si bani , care din pacate ultima devine lux, dar ai felicitarile mele.
        -Eu te invit sa vezi rodul munci mele care in decurs de 4 ani a suferit multe schimbari , m-am oprit aici ,am inceput cu poezie ,vizite/an sub 5,religie/an sub 2 ,hoby se vede in prezent, dar vezi tu poezia ce naste din adincul sufletului din eu-l nostru , nu are pret , putin sintem cei care inteleg ROSTUL unei poezii.

      • Zici frumos ce zici.Eu cand am vreo problema, fug in poezie daca pot sa zic asa.Am scris prima poezie prin clasa a II-a, sau a III-a…nu mai stiu pe unde e caietul respectiv.Am luat o pauza mare, iar de anul trecut de prin octombrie am inceput sa scriu tot ce simt, ce vad, ce visez, tot…intelegi tu.

        As dori poate sa scot un volum, sa sortez cateva dintre cele mai bune si sa le public insa banii…:(Poate vreodata reusesc

      • -Sati ajute D-zeu e pacat sa stea oameni ca tine fara a fi descoperiti, trebuie sa intervi , curaj ,eu ajut cu vorbe dar uneori dau impuls chiar vorbele , eu sustin oammeni ca tine.

Lasă un răspuns

