Plictisit intr-un loc plictisitor


De cand am deschis blogul am descoperit oameni minunati, insa s-a instalat monotonia si e cam plictisitor in ultimul timp.

Asa ca ma gandeam sa mai destingem atmosfera, sa ne jucam un ADEVAR SAU PROVOCARE!
Ce ziceti, ne pierdem si noi timpul altfel?! 😀

De Marius Crăciun Publicat în Noutati

20 comentarii la “Plictisit intr-un loc plictisitor

  1. Pingback: Adevăr sau provocare | Suflet de copil

  2. Deci cum sa incepem.Pentru toti cei care ati vrut sa intrati in joc va adresez un set de 5 intrebari.Raspundeti in scris la: „E adevarat…?” si cu poze la PROVOCARI, dupa cum urmeaza:
    1.E adevarat ca pe blog apreciezi articolele altora doar pentru ca si ei le-au apreciat pe ale tale?
    2.Te provoc sa postezi o poza cu tine din scoala generala sau de cand erai foarte mic/mica.
    3Te provoc sa scrii un articol pe google translet in chineza apoi sa-l postezi tinandu-l in prim plan timp de 3 zile( adica primul de pe pagina)
    4.E adevarat ca blogul l-ai facut la plictiseala iar acum e parte din tine?
    5.Te provoc sa scrii pe o foaie:Viziteaza Marius Craciun! http//mariuscraciun.wordpress.com/ iar apoi posteaz-o!

    P.S dupa ce ati facut toate cele de mai sus, etichetati-ma la sfarsit sa vad ce a iesit!
    Succes si astept si eu provocarile voastre!O sa ne distram 🙂

  3. Pai mie una nu prea imi suna a adevar si provocare pe care o stiu eu…Si poze cu mine de cand eram piticanie , nu am.Si in plus eu nu prea am priceput ce ai dori sa provoci. Imi cer scuze daca par tampita , dar la mine fisa pica tare greu.
    Ce poze sa pun la procovari?Poti explica?
    Sa scriu pe o foaie ceea ce ai cerut si sa ii fac fotografie , apoi sa o postez pe blog? Pe bune n-am priceput….
    Ete , la celelate iti raspund eu , direct , aici :
    1.Apreciez pe blogul meu sau al altora?Pentru ca pe blogul meu NU fac aprecieri la blogul altora , ca de aia e blogul meu.Aprecierile le fac pe blogurile unde citesc , daca este cazul si putin imi pasa daca cuiva i-au placut sau nu postarile mele,daca mie imi place ceva , ma exprim. 🙂 Daca mie imi place ce ai scris tu , chiar daca nu ai comentat sau apreciat ce am scris eu , asta inseamna ca nu trebuie a te mai citesc? Ba din contra…ce treaba are una cu alta? 🙂
    3.Google translet?Asa se cheama ? Io nu am cum sa tin 3 zile asa ceva ca prima pagina…imi pare rau ! In plus despre ce ar trebui sa fie articolul ala tradus in chineza?
    4.NU.
    Pai iti urez distractie placuta…sunt si eu curioasa cum au raspuns ceilalti. 🙂

Lasă un răspuns

