Buna dimineata soare!


Soarele, acel corp ceresc ce uneori imi intra in casa. Trece printre florile din balcon si dupa ce strabate micutul balcon poposeste in camera… Isi arunca razele peste tot :).

Azi, ora 10:00, ora matinala pentru mine. Niste albinute inca mai munceau printre florile mele, gandurile de aseara erau tot mai prezente. Repede dar nu chiar foarte repede ca atunci dadeam cu ideile de pamant :D. Hai, sus baiete! Repede open the dor… trebuie sa vezi soarele! In balcon razele dansau, albinutele zumzaiau. Intr-un cuvant viata! :X

Dupa ce am „dialogat cu el”, caut un betisor parfumat sa invalui camera intr-un aer ca valuri de fum sa bata in perdea… Las fumul cu mireasma de levantica sa ajunga si-n bucatarie, fac o cafea. Pacat ca nu esti aici, cafeaua e amara ca asa imi place. Ceaiul il beau diseara, dar pana atunci vreau sa fiu eu fara greutati si dor. Am sa trec eu peste toate, chiar daca toate imi lasa riduri de fata, las soarele sa le mangaie. Cate as mai zice, dar…

Vedeam cam jumatate din soare. Blocul imi lua cealalta jumatate. Acum sunt sigur ca pentru clipele frumoase trebuie sa traim, sa privim cerul nu sa batem cruci, dimineata sa fiu curat pentru o zi murdara. Dupa micutul dialog de dimineata, soarele a prins curaj si a intrat intru totul in casa. Da!

6 comentarii la “Buna dimineata soare!

Lasă un răspuns

