Nostalgic!


Va intreb pe voi, dragii mei prieteni virtuali, voi unde va gasiti linistea? Eu unul o mai gasesc inca unde am crescut. Acolo la tara… in casa bunicilor unde si acum fiecare pas e cel mai puternic energizant, unde totul este imbibat de parfumul freziei, de farmecul copilariei… de amintiri!

Toti simtim uneori sa fugi unde inima vrea sa ne duca. Eu unul inca pot sa ma mai duc la casa bunicilor, inca mai am la cine… dar cand nu voi mai avea unde-mi voi incarca bateriile? 😦 Las timpul sa fuga, timpul copilariei il las sa-mi fuga prin cap pentru ca anii de acum nu vreau sa-i las sa treaca. E prea devreme sa fac pasi ce poate ii voi regreta. Pe langa starea generala super buna ce mi-o da viata la tara mai e si legatura cu bunica. Ea a fost langa mine in clipele copilariei ce nu se vor uita vreodata. Am scris pentru prima data pe masa ei, am dat primul sut intr-o minge in gardul ei ce era probabil poarta de pe un mare stadion. Acolo am venit ud pana la piele de la sanius. Acolo toamna eram murdar de must pe maini, acolo vedeam toamna cu omoara frunzele… si cate n-am invata si cate n-o sa mai invat cat printre noi va mai fi bunica!

Off! Mi-e dor de copilarie, mi-e dor de catelul ce l-am crescut de cand nici nu putea sa vada, mi-e dor orele de dupa-amiaza din scoala generala cand veneam acasa si stateam 5 min imbracat si cu ghiozdanul in spate in pat :). Ce vine n-ai de unde sa stii, nostalgic ma gandesc ca am pierdut varsta minune, dar am castigat multe. Sa tac ca sa fiu politicos, multe lectii de viata ce nici psihologii nu ti le dau, toate etapele astea imi vor ramane pe retina oricand si le voi analiza oricand chiar daca le stiu si tot le voi trai la intensitate maxima…

Poate vreodata va povestesc mai multe… cine stie, poate! 🙂

5 comentarii la “Nostalgic!

  1. Nu că „poate” ! Să pui mâna să povesteşti.
    Şi be) profită de generozitatea timpului care în mărinimia lui încă-ţi oferă şansa de a petrece timp în casa bunicilor alături de ei. Nu rata nici o ocazie care ţi se oferă.

Lasă un răspuns

