Noua atractie a Galatiului! Parcul Viva (Mazepa)!


BUM-BUM ( de la artificii), pentru ca acum cateva zile in Galati a fost mare, mare sarbatoare. Primaria a deschis un parc cu totul si cu totul diferit, un parc ce a atras inca din prima zi mii de curiosi ce au dorit sa vada cu ochii lor investitia. O invetitie cu aer din vestul Europei. Loc de joaca pentru cei pana-n 5-6 ani (cred) cu strat moale, loc de joaca pentru adolescenti (teren baschet, fotbal), skatepark ( pentru pasionati) si un loc cu obiecte pentru aerobic. Cel m-a impresionat maxim a fost mini lacul care este populat cu pesti. Cateva zeci de crapi koi misuna pe sub picioarele oamenilor… Este ceva ce Galatiul n-a vazut si poate chiar meritam si noi putina evolutie.

Pacat insa ca intrarea este libera. Unii oameni chiar nu merita sa beneficieze de o astfel de investie. Uite cum in a doua zi (cred) dupa deschidere, m-am dus si eu ca tot romanul sa vad care-i treaba. Cand am ajuns la lac, un rest de tigara plutea in deriva. DE CE? Pentru ce mama dracului unii se chinui sa faca ceva iar altii lipsiti nu de cei 7 ani, de cele 7 zile de acasa vin si-si pun amprenta????? DE CEEEEE?

Cum era normal si romanesc se gasesc si carcotasi, dar mai bine asa ca avem si noi ce vorbi. Din punctul meu de vedere noul parc este absoul genial. Pe langa epava veche, care se voia un parc intr-un oras din primele zece ca numar de locuitori din tara, acesta este minunata. Vorba multa, saracia omului. Asa ca va arat doua poze. Una inainte si una dupa revonare.

Inainte (n-am gasit o poza mai detaliata)
400x200

Dupa
1000618_545607518849160_1233005135_n

Sa va aud acum! Ce ziceti, suntem sau nu Europeni?

Cum ziceam mai sus sunt si niste carcotasi ce au inventat apa calda. Ei se prezinta in cele ce urmeaza:
1

2

3

4

12 comentarii la “Noua atractie a Galatiului! Parcul Viva (Mazepa)!

  1. E incredibil! Stau la câţiva metri de noul parc şi până acum am apucat să-l văd doar în poze. :)) Dar gata, nu se mai poate! Mâine îmi fac timp să mă plimb puţin pe acolo… revin cu o părere. 😀

  2. Mă bucur tare că Galațiul meu natal are un nou parc ! Chiar dacă acum sunt pe alte meleaguri, revin mereu cu drag în locurile copilăriei.
    Mulțumim pentru frumoasa prezentare !

Lasă un răspuns

