Treceri Subtile


Ăştia mă cred retardat,
Ca în ultimii 22 de ani prea puţin m-am schimbat
Sunt Rege la palat…
V-am pupat şi plec repede la redactat.
Prea puţine sentimente congruente,
Cum multe santinele ce primesc gloanţele ele!
Şoaptele mele să împart în şapte zile,
Să cutreierăm lumea măsurând-o in mile.
Să te văd mereu pictându-ţi chipul
Să te văd mereu plimbându-mi fiul
Să te am o viaţă precum crocodilul Nilul,
Să împărţim frăţeşte la doi chinul
Şi nu ştiu dacă visez,
Când dimineaţă zgomotul mă face să migrez
Ştiu totuşi că aici vreau să locuiesc
Să scriu până la bătrâneşte şi să evoluez

Că prea mulţi văd prea puţine
Când după ani de-i vezi te-ntreabă de „lovele”.
Le zici că-s zile negre, cerul vede, tu ai regrete
Dar nu contează că tu nu vrei să vezi şi soarele…
Dar lumea aberează…
Îmi văd de drum chiar dacă-i cu obstacole în faţă
Accept şi vorbele prosteşti din gură de tată,
Marius, rămâne acelaşi fără altă substanţă!
Suprimat de de cazuri pline de nepăsare,
Când un lucru moare, vreau următorul să plutească pe mare
Să scrie o poveste plin de-o durere asurzitoare
Gândul zburător se-ntoarce că o pasăre călătoare
Şi vreau să-mi simt iarăşi copilăria,
Paradisul ce-n vânt a zburat ca pălăria
Jocul mirajului din Slobozia,
Cu lacrimi în ochi, trebuie să-nchid poezia!

Aceste poezii, de fapt sunt fapte relatate
Trăiri, personaje, întâmplări toate notate
Pe coli A4, aruncate de trupele Aeropurtate
Şi glasul câinelui ce-mi cunoştea paşii de departe
Să mai spun că toate le-am trăit la modul dramă?
Să ştiţi cam tot nu s-ar numi pomană?
Lăsaţi să treacă vântul secetos de toamnă
Să ne-ntâlnim voioşi la primăvară.
Crescut cu vorbe blânde lângă soba,
Bunica spunea mereu că e o vorbă.
Să fii om bun nu-i ca o probă
Pastreaza-n tine tot ce-i bun pentru cursa finală
Sictirit de generaţia manipulată, gloata oarbă
Dau iama-n iarba verde de altădată
Nu vreau numele ţării să piară vreodată
Sângele soldaţilor nu va tăcea vreodată!

Lasă un răspuns

