Simplu, eu!


Vreau să fiu mai bun, să nu mai fac rău. Dimineaţa când apă îmi curge printre degete să pot să-mi spală faţa schimbând-o într-o mască mai primitoare. Vreau să fiu Eu, fără nimic din exterior şi să pot deosebi pro şi contra.

Cu pro să port cea mai lungă discuţie pentru echilibrarea cunoştinţelor şi înmagazinarea lor în locuri cu lumina pâlpâind.
Simplu să accept contrarul spre echilibrarea balanţei. Aş vrea să nu fiu arătă cu degetul pentru erorile mele, pentru că ele au fost simpli paşi spre scara sau spre nimic. Să nu simt cum vântul trece uşor de piele şi în urmă nu rămân cicatricile ci doar simple dune de nisip pe inima mea. Să trăieşti e uşor, însă să trăieşti viaţa e aşa de frumos, îţi dă speranţă de care ai nevoie, îţi dă puterea ce nimeni n-o mai vede pentru că pur şi simplu haosul internaţional este de aşa natură încât să arunce spre umanitate valuri de depresie şi gânduri negre.
Cum mai devreme postasem pe Facebook un status care sună cam aşa: Ca să ai bani tre` să faci, ca să faci bani tre` să ai bani! Mare adevăr grăiesc aceste simple cuvinte legate între ele de o simplă necesitate. Pentru a putea scoate capul din scorbură, azi, în 2013 ai nevoie de caşcaval (nu din ăla pentru şoareci), aşa că uite-mă şi uite-i (pe mulţi alţii ca mine) cum fără „mâini” nu putem face nimic, doar stăm în spatele unui monitor şi tastam pentru a tâmpi şi creierul ce-l mai avem.

Dezamăgit dar totuşi puţin pe picioare încerc încă să caut o scăpare şi o evitare a secundei ce declanşează depresia ce omoară oameni, ce omoară familii şi omoară suflete pentru totdeauna. Chiar dacă vin zile în care zici că depresia e îngropată, ea doar îşi pregăteşte nou atac. Odată întâlnită devine o substanţă necontrolată ce controlează sufletul…: (

De Marius Crăciun Publicat în Noutati

Lasă un răspuns

