Soarele din vis!


Buna dimineata draga zi de sambata. Cam rece pentru trandafirasii mei, insa lasa-i sa se acomodeze cu greul, cu gerul ce urmeaza.

Draga sambata multumesc pentru soarele ce m-a trezit. A explodat de fericire ca in fata lui nu mai erau norii si a revarsat raze pline de lumina dar cam retinute in privinta caldurii. Pot spune ca este un soare cu dinti 😀
Cu toate ca nu-s adeptul discotecilor si cluburilor, in dimineata aceasta in casa un cor de lumini topaiau din colt in colt. Lumina ce-mi intra prin pleoape imi taia un film din noapte. Un vis! Visul era legat de ce-am facut aseara (pana pe la ora 02:00) , m-am jucat un shooter din al doilea razboi mondial. In vis descoperisem un cadavru. Cam macabru. Dupa ce am sunat la Politie, am gasit o arma cu care trebuia sa-i incetinesc pe presupusii criminali sa-si ia cadavrul. :))
Cum eram un brate cu o arma de genul M4A1, din spatele unui copac incolteam inamicul! :)) Doamne si acum cand scriu inca mai rad, dar hai sa termin. Cum eram in spatele copacului m-am miscat putin si soarele mi-a tras draperia la modul ca nu m-ai vedeam nimic in fata. A venit momentul sa ma trezesc! :))
Buna dimineata, da-mi cafeaua!

De Marius Crăciun Publicat în Noutati

6 comentarii la “Soarele din vis!

  1. Complicată noapte ai avut ! Bine că ai putut să te ascunzi după copac şi ai scăpat astfel de cazna de a fi fugărit de urmăritori că te-ai fi trezit şi transpirat. 😆
    Week-end frumos şi lipsit de confruntări armate ! 😛

  2. Daca nu ar exista un svchost.exe care sa-mi manance procesorul de viu, as putea sa ma joc si eu Fifa in voie… dar asa, mi se misca sacadat din vreme-n vreme… Anyway, imi place foarte mult si Call of Duty 🙂

Lasă un răspuns

