Aroma


Azi am avut o întâlnire,
Eu şi ea, Marea Unire!
Simplă şi frumoasă ca o Crăiasa,
Între noi e o aromă ce nu ne lasă…

Zburdăm din zori în seară,
Colindăm cu gândul o ţară,
Roua, parfumul şi aroma de odinioară
Peisajul pictat cu sentimente ne-nconjoară.

Buzele ei şi acum emană o aromă,
Aroma zilelor de mai în siluetă formă.
Aroma cafelelor ce mi-au trecut prin faţă,
Aroma ta rămasă într-un cearceaf de dimineaţă.

Ştrengar prin suflet caut liniştea.
Când eu ştiam că viaţa-i doar a mea.
Mă amăgeam când nu găseam şi mai plecăm,
Mă liniştea aroma şi liniştea dintr-un vacarm

Şi cerul înstelat sub nori a cam fugit.
Cum inima-i organul de neclintit,
Bate într-una în ritmul valurilor de arome.
Munţi falnici, câmpii întinse şi eu iubesc aceste forme.

Că nu mai sunt copil în acte,
Că au trecut ani şi se contorizeaza-n date.
Lasă să treacă peste mine ce-a fost şi ce vine,
Aroma-i scut într-un Univers cu tine!

Lasă un răspuns

