21 noiembrie


Buna dimineata draga primavara, pardon drag sfarsit de toamna cu temperaturi de primavara. Astazi dimineata pe langa faptul ca m-am trezit bine dispus si cu gura pana la urechi mi-am servit calefuta la balcon. Este o zi diferita. Ieri era ceata si cerul era posomorat ca mine, azi este albastru, putin patat de cenusiu dar stradabutut indeajuns incat sa aduca zambete pe fete de catre soare.
Cum priveam trecatorii pe strada, insa tot pe strada adica peste strada mai bine zis era si politia. Stateau la panda poate accelereaza vreunu! :)) Trist, dar asa e in Romania, cand ceva iti aduce zambetul pe buze sa fii sigur ca altceva se naste pentru al sterge. Sarim peste boscheti si uniforme si ramanem tot in mini gradina mea din balcon. Trebuie sa am aer curat. DACA ei nu se ocupa de asta, mi-am pus eu floricele sa-mi improspateze viata.

Baz-Baz… opaaa! Ce faci surioara albinuta? Nu ai obosit dupa o vara plina de polen, inca mai cauti ceva de ale „gurii” prin floricele? Mdaaa! Nu mi-a raspuns insa am tras eu o concluzie din bazaitul ei. Imi multumea ca am hranit-o o vara, pe ea si pe suratele ei. Cafeaua se temperase pe fundul cestii. Bateriile erau full iar eu nu voiam sa plec din rai. Poate si maine imi incarc bateriile cu voie buna si gandire pozitiva, daca nu pastrez eu de astazi!

Aaa, sa nu uit. Asa arata printre ultimile floricele din anul 2013!

3 comentarii la “21 noiembrie

  1. De retinut> „Trist, dar asa e in Romania, cand ceva iti aduce zambetul pe buze sa fii sigur ca altceva se naste pentru al sterge” Sa stii ca ma voi folosi de el

Lasă un răspuns

